eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pacanów › Przebudowa istniejącego budynku handlowo-usługowego z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy w Pacanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Pacanów: Przebudowa istniejącego budynku handlowo-usługowego z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy w Pacanowie
Numer ogłoszenia: 139476 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237277 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego budynku handlowo-usługowego z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy w Pacanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej przebudowy z rozbudową i nadbudową istniejącego budynku handlowo-usługowego zlokalizowanego w miejscowości Pacanów u zbiegu Rynku i ulicy Biechowskiej (działki nr ewidencyjny: 1516/2, 1516/3, 1516/5, 1516/6, 1517, 1529, 1530/1, 1530/2, 1987, 1969) dostosowującej obiekt do potrzeb administracyjnych Urzędu Gminy w Pacanowie oraz Gminnej Biblioteki Publicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu wokół budynku, budowę parkingu na działkach nr 1492, 1493 wraz ze zjazdami, budową przyłączy infrastruktury technicznej oraz dostawę wyposażenia z zgodnie dokumentacją projektową. W ramach inwestycji planowana jest nadbudowa istniejącego budynku o poddasze użytkowe z dobudową klatek schodowych, przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych (w tym między innymi: budowa rampy oraz wyposażenie obiektu w windę), wzmocnienie konstrukcji budynku, wykonanie nowych izolacji, przebudowa pomieszczeń wraz ich adaptacją do nowych funkcji (w tym przebudowa części pomieszczeń piwnic z przeznaczeniem na szalet publiczny), demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji, wymiana stolarki oraz wykonanie nowej elewacji. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze w tym między innymi: rozbiórkę kolidującego budynku w miejscu projektowanego parkingu, istniejącego śmietnika, szamba, ogrodzeń, wejść do budynku, posadzek i wylewek, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, kominów, stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, krat stalowych, kolidujących ścian działowych i nadproży, stropów ostatniej kondygnacji, dachu wraz z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi oraz innych elementów niezbędnych celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; b) wykonanie robot budowlanych i instalacyjnych w budynku określonych dokumentacją projektową w tym między innymi: osuszenie zawilgoconych ścian piwnic, wykonanie nowych izolacji, wykonanie wzmacniającej konstrukcji szkieletowej stalowej wraz z fundamentami, szybu windy z dostawą i montażem windy, rampy dla niepełnosprawnych, nowych wejść do budynku, dobudowy klatek schodowych, wykonanie nowych: nadproży, ścian, stropów nad piętrem, szachtów wentylacyjno-doświetleniowych i technicznych, przewodów kominowych, podłóg, posadzek, okładzin, tynków, balkonów, nowej elewacji wraz z izolacją termiczną oraz detalami architektonicznymi, montażem stolarki oraz wykonaniem nowego zadaszenia obiektu (poddasze użytkowe) wraz z wieżą ratuszową oraz ściankami attykowymi, wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: elektrycznej, odgromowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, sanitarnej wod-kan, gazowej, centralnego ogrzewania z kotłownią gazową, ciepła technologicznego, instalacji przeciwpożarowej oddymiania, instalacji teletechnicznych (okablowania strukturalnego, telefonicznej, instalacji antywłamaniowej, UPS, instalacji antenowej RTV i radiotelefonicznej); c) wykonanie instalacji zewnętrznych i przyłączy w tym wykonanie: instalacji elektrycznych zewnętrznych wraz z instalacją oświetlenia zewnętrznego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego z hydrantem, kanalizacji deszczowej, drenażu opaskowego, przyłącza gazowego; d) wyposażenie obiektu w meble, sprzęt i urządzenia przewidziane dokumentacją projektową; e) zagospodarowanie terenu wokół budynku w tym budowę: dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, parkingów, wykonanie nowych ogrodzeń, budowę elementów małej architektury (śmietnik), budowę oświetlenie zewnętrznego, budowę parkingu na działkach nr 1492, 1493 wraz ze zjazdami oraz założenie trawników i nasadzenie zieleni. Podstawowe parametry techniczne: - powierzchnia użytkowa budynku - 1924,20 m2 - kubatura - 5466,00 m3 - powierzchnia zabudowy - 786,7 m2 - powierzchnia zjazdów - 123,75 m2 - powierzchnia parkingów - 684,70 m2 Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja projektowa (opracowana przez Pracownię Projektów Paweł Boguszewicz z siedzibą w Krakowie pn Przebudowa z rozbudową i nadbudową istniejącego budynku handlowo-usługowego na działkach nr 1516/2, 1516/3, 1516/5, 1516/6, 1517, 1529, 1530/1, 1530/2, 1987, 1969 obr.14 Pacanów, z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy w Pacanowie, wraz z budową parkingu na działkach nr 1492, 1493 obr.14 Pacanów i budową dwóch zjazdów z drogi publicznej dz. Nr 1987 obr.14 Pacanów na działki nr 1492, 1493 oraz remontem zjazdu z drogi publicznej dz. Nr 1987 obr.14 Pacanów przy ul. Biechowskiej w Pacanowie w tym Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt budowlano-wykonawczy oraz Projekt wykonawczy) wraz z uzgodnieniami , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowanie i zabezpieczenie robót, ewentualne odwodnienie wykopów, przełożenie ewentualnego kolidującego uzbrojenia podziemnego, przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, uporządkowanie terenu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. Kody CPV : 45 11 00 00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę , 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, 45262700-8 Przebudowa budynków, 45262800-9 Rozbudowa budynków, 45215500-2 Toalety publiczne, 45223300-9 Roboty w zakresie parkingów, 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45313100-5 Instalowanie wind, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45443000-4 Roboty elewacyjne DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy opracował (na podstawie wytycznych Zamawiającego) i przedstawił harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający termin rozpoczęcia i zakończenia inwestycji oraz ewentualne przestoje; b) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją projektową łącznie z uzgodnieniami (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów na rysunkach oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) oraz dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień ; c) Wykonawca w szczególności jest zobowiązany do zapoznania się z naturą i rodzajem gruntu, wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie inwestycji i w jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi wokół terenu inwestycji, sposobem dojazdu, możliwością komunikacji, obowiązującymi przepisami administracyjnymi odnoszącymi się do bezpieczeństwa wokół terenu budowy d) Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy oraz jego specyfiki, braku możliwości dojazdu, poboru wody lub odprowadzenia ścieków dla potrzeb zaplecza budowy itd., nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie; e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt na czas realizacji budowy zorganizuje własne zaplecze budowy w tym biuro budowy oraz pomieszczenia i sanitariaty dla pracowników. f) Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), utrzymywania porządku i estetyki terenu inwestycji (m.in. z uwagi na położenie budynku zlokalizowanego w ścisłym centrum miejscowości) oraz porządku na drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, informowanie w odpowiednich terminach dysponentów sieci o zamierzonych robotach mających związek z przedmiotowymi sieciami, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie budowy oraz wokół niej w tym wykona estetyczne ogrodzenie placu budowy oraz zapewni właściwe oznakowanie placu budowy; g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy; h) Jeżeli w SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. i) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy w 2010r. do wysokości 800 000,00 zł, w 2011r. do wysokości 1 450 000,00 zł. Pozostałe płatności nastąpią w 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokość płatności w poszczególnych latach. j) Oferta oraz kosztorys ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 12.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Mieczysław Dudek, ul. Żapniowska 11, 28-230 Połaniec, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6665232,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4565336,15

  • Oferta z najniższą ceną: 4214066,22 / Oferta z najwyższą ceną: 6640034,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.