eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › Modernizacja drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Szczuczki VI Kolonia na dł. 613 m - zadanie 1; Modernizacja drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Halinówka na dł. 385 m - zadanie 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-01

Wojciechów: Modernizacja drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Szczuczki VI Kolonia na dł. 613 m - zadanie 1; Modernizacja drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Halinówka na dł. 385 m - zadanie 2.
Numer ogłoszenia: 139464 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123085 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Szczuczki VI Kolonia na dł. 613 m - zadanie 1; Modernizacja drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Halinówka na dł. 385 m - zadanie 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Szczuczki VI Kolonia na dł. 613m na działce nr 270. Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe - 0,61 km; wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr.10cm - 2486,50 m2, skropienie asfaltem nawierzchni - 2486,50 m2; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 3cm (warstwa wiążąca) - 2241,30 m2; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 8 S, grub. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3cm - 2180,00 m2 ; oznakowanie: słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm - 6szt., znaki drogowe (A-33-2 szt., D-1-2szt., A-7-2 szt., T-6a- 4szt.); roboty wykończeniowe: pobocza gr.10cm z kruszywa łamanego 0/31,5 mm szer. 25cm - 306,50 m2 ; pobocza gr.10cm gruntu rodzimego z domieszką 25% kruszywa łamanego - 613,00 m2. (Zadanie 1). 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej nr 106907L w miejscowości Halinówka na dł. 385 m na działce nr 4. Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe - 0,39 km; wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr.10cm - 1574,50 m2, skropienie asfaltem nawierzchni - 1574,50 m2; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 3cm (warstwa wiążąca) - 1420,50 m2; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 8S, grub. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3cm - 1382,00 m2; oznakowanie: słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50mm - 4szt., znaki drogowe (A6a-2szt., B-20-2szt.), oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową (P-12 dł. 10 m) - 2,40 m2; roboty wykończeniowe: pobocza gr.10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm szer. 25cm - 192,50 m2; pobocza gr.10cm gruntu rodzimego z domieszką 25% kruszywa łamanego - 385,00 m2. (Zadanie 2). Szczegółowy opis poszczególnych robót do wykonania, zakres i ilości oraz dane techniczne określone są poniższymi elementami SIWZ tj. przedmiarami robót, rysunkami, przekrojami, opisami oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które należy uwzględnić w cenie oferty. CPV: 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.33.20-8 Fundamentowanie dróg, 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami Inspektora Nadzoru oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały i urządzenia do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i specyfikacjami technicznymi. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza /rozwiązania równoważne/ opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Zamawiający informuje, że wszystkie podane i wpisane w SIWZ, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej czy w przedmiarach robót, normy, aprobaty, systemy odniesienia, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy traktować jako przykładowe, które można zastąpić materiałami, produktami, urządzeniami, wyrobami /równoważnymi/. Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Użyte w w/w dokumentacji znaki towarowe materiałów i urządzeń należy traktować jako rozwiązania techniczne określające standard użytych materiałów i urządzeń. Nazwy i symbole handlowe w dokumentacji zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Mogą one być zastąpione rozwiązaniami technicznymi, materiałami i urządzeniami o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, technologicznych i standardzie jakościowym. Powyższe wyjaśnienia precyzujące wymogi zamawiającego w odniesieniu do dopuszczanego przez niego zakresu /równoważności/ oferty dotyczą wszystkich dokumentów przetargowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.12.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie, ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228612,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190924,12

  • Oferta z najniższą ceną: 190924,12 / Oferta z najwyższą ceną: 245006,26

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.