eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI TECHNICZNEJ I NAPRAWY TRENAŻERÓW DO CZOŁGU LEOPARD 2A4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Nowogród Bobrzański: USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI TECHNICZNEJ I NAPRAWY TRENAŻERÓW DO CZOŁGU LEOPARD 2A4
Numer ogłoszenia: 139409 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276555 w. 108, 167, faks 068 3216201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI TECHNICZNEJ I NAPRAWY TRENAŻERÓW DO CZOŁGU LEOPARD 2A4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie usługi w zakresie przeglądu, obsługi technicznej i naprawy podzespołów 3 kpl. trenażera do czołgu Leopard 2A4 typu AAT 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeglądu, obsługi technicznej i naprawy podzespołów: 2 kpl. trenażerów wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT Naprawa 1 kompletu trenażera wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT nastąpi po uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. wzór umowy. 2. Urządzenia po wykonanej usłudze muszą spełniać wymagania taktyczno techniczne i jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta. Producentem trenażerów jest firma Krauss Maffel Wegmann Niemcy m. Munchen. 3. Z aktualnym stanem trenażerów można zapoznać się w Jednostce Wojskowej 2399 Świętoszów po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie tel. 075 735 50 00 i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd. Jednostka Wojskowa 2399 w Świętoszowie, tel. 075 735 50 20, fax. 075 375 50 91 4. Zakres przeglądu dla 3 kpl. trenażera wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT a) Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej symulatorów gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. b) Usługa winna być wykonana na podstawie uzgodnionej z Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej i zatwierdzonej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych -Metodyki przeglądu i obsługi okresowej trenażerów wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT, która powinna zostać opracowana na podstawie instrukcji nr TDv 6920-066-12 i uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 1) sprawdzenie szczelności i likwidacja ewentualnych wycieków oleju z układu zasilania hydraulicznego: 2) sprawdzenie układu zasilania energią elektryczną; 3) sprawdzenie działania wyłącznika awaryjnego NOT AUS 4) sprawdzenie komputerowego układu testującego czołg RPP 18; 5) sprawdzenie wskaźnika wielofunkcyjnego układu RPP 18: 6) sprawdzenie pulpitu sterującego układem elektronika symulatora uzbrojenia-; 7) sprawdzenie stanu i pewności mocowania urządzenia sterującego; 8) sprawdzenie stanu i prawidłowości pracy napędu naprowadzania w poziomie; 9) sprawdzenie działania układów; sterowania komputerem i sterowania rodzajem funkcji, sterowania działonowego, sterowania zespołem wyrzutni zewnętrznej i granatników, układu symulacji awarii wg listy symulowanych awarii; adjustacji armaty; wprowadzania odchyłek, 10) sprawdzenie stanu przyrządu wychwytującego w tym łoża karbowego; 11) sprawdzenie działania wyłącznika NOT AUS w miejscu dowódcy oraz stanu i pewności połączeń kablowych; 12) sprawdzenie działania wyłącznika NOT AUS w miejscu instruktora oraz stanu i pewności połączeń kablowych; 13) sprawdzenie i konserwacja naboi ćwiczeniowych; 14) sprawdzenie stanu oraz pewności mocowania zbiornika ciśnieniowego oraz pneumatycznego uszczelniania wieży; 15) sprawdzenie lasera i elektroniki lasera; 16) sprawdzenie dodatkowego oświetlenia EMES FJA; 17) sprawdzenie stanu i konserwacja symulatora uzbrojenia w tym: łożyska rolek sań transportowych, szyn ślizgowych, zębatki liniowej, kleszczy wyrzucających, czujnika -rura z przodu, czujnika -rura z tyłu, czujnika -klin zamykający u góry, czujnika 1 (fotokomórki), łożyska rolkowego klina zamykającego, rowków prowadzących klin zamykający, 18) sprawdzenie systemu naprowadzającego w tym: poziomu cieczy hydraulicznej i ewentualne uzupełnienie lub wymiana, ciśnienia wstępnego azotu, 19) sprawdzenie stanu i pewności zamocowania: krat, samochodów i poręczy ochronnej, pokryć antypoślizgowych, 20) naprawę stwierdzonych niesprawności; 21) wykonanie kontroli bezpieczeństwa: trenażera AAT, symulatora uzbrojenia, 22) kontrola działania całego systemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia. A. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców wobec których ziszczają się przesłanki wykluczenia zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. B. Zamawiający odrzuca ofertę (zgodnie z art. 89 ustawy), która: - jest niezgodna z ustawą; - lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z za-strzeżeniem zawartym w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy); - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w rozdz. XVIII specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym); d) zaświadczenie w języku polskim od producenta urządzenia uprawniające do prowadzenia przeglądu, obsługi okresowej i naprawy podzespołów trenażera. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż: a. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. a i c muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument z pkt. c nie wcześniej niż 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty z pkt. 2 i 3 mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-y uprawnioną-e do podpisania oferty z dopiskiem -Za zgodność z oryginałem- 5. Klauzulą -za zgodność z oryginałem- wykonawca nie musi opatrzyć pustych stron - o ile takie występują..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek nr 735 - kancelaria jednostki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.