eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniajacych do transakcji bezgotówkowych oraz dostawy oleju opałowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Rawicz: Dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniajacych do transakcji bezgotówkowych oraz dostawy oleju opałowego.
Numer ogłoszenia: 139401 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu , ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468500, 5468551,53,56, faks 065 5454266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniajacych do transakcji bezgotówkowych oraz dostawy oleju opałowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniających do transakcji bezgotówkowych oraz dostawy oleju opałowego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania): - zadanie nr 1: Dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniających do transakcji bezgotówkowych. - zadanie nr 2: Dostawy oleju opałowego. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniających do transakcji bezgotówkowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących paliw płynnych: 1)oleju napędowego 2)benzyny bezołowiowej Pb 95 -Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. -Realizacja umowy odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny 1 litra w/w paliw obowiązującej w dniu tankowania pomniejszonej o rabat, który będzie stały w okresie obowiązywania umowy. Rabat, o którym mowa powyżej będzie jednakowy dla benzyny bezołowiowej Pb95 oraz dla oleju napędowego. -Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw Wykonawcy znajdujące się na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej. Zakup paliw odbywał się będzie stosownie do potrzeb w formie bezgotówkowej za pomocą kart zabezpieczonych kodem PIN. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca zobowiązany jest zapewnić paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09. 12. 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. z 2008, Nr 221, poz. 1441). -Wykonawca zapewni najbliższą stację paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, czynną przez 7 dni tygodniu i przez 24 godziny na dobę. -Wyłoniony Wykonawca zapewni możliwość zakupu paliw stanowiących przedmiot niniejszego postępowania na całodobowych stacjach paliw znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego, w tym minimum jedna na terenie miasta Rawicz i jedna na trasie Rawicz - Poznań. Przedmiotowe stacje muszą realizować karty bezgotówkowe. -Ponadto Wykonawca musi posiadać stacje paliw (mogące realizować karty bezgotówkowe) równomiernie rozmieszczone jedna od drugiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w promieniu maksimum 150 -200 km. -Wykonawca zobowiązany jest wydać nieodpłatnie karty do zakupów bezgotówkowych, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego. -Wykonawca wyda karty, o których mowa powyżej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. -W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart Wykonawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty. -W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. -Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości kupowanych paliw. W przypadku zwiększenia ilości kupowanych paliw Wykonawca udzieli rabatu jaki zaoferował w ofercie. Sposób rozliczania należności: -Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o ilość i cenę zakupionego paliwa obowiązującą w dniu tankowania podaną na wydruku wszystkich transakcji za dany okres rozliczeniowy. -Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart, wystawiane będą przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym: - numer karty, na którą dokonano zakupu, - numer rejestracyjny pojazdu, - datę i godzinę dokonania zakupu, - ilość zakupionego paliwa, - cenę i wartość brutto zatankowanego paliwa. -Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury. -Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. -W danym miesiącu ustala się maksymalnie 2 okresy rozliczeniowe. -Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. -Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa. -Cena jednego litra danego paliwa, na podstawie której Zamawiający zapłaci za pobrane paliwo jest ceną brutto obowiązującą na stacji paliw w dniu, w którym dokonano tankowania z uwzględnieniem udzielonego rabatu. Szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia: 1.Olej napędowy - 42 000 l * 2.Benzyna bezołowiowa Pb95 - 3 600 l * Zadanie nr 2: Dostawy oleju opałowego Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego oleju opałowego, posiadającego następujące parametry fizyko-chemiczne: - maksymalna gęstość w 15°C - 860 kg/m3 - minimalna wartość opałowa - 42,6 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu - 56°C - maksymalna zawartość siarki - 0,20% (m/m) - maksymalna temperatura płynięcia - -20°C - maksymalna lepkość kinematyczna w 20°C - 6,00 mm2/s - barwa - czerwona Jednorazowa dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego nie będzie większa niż 10.000 litrów, oraz nie będzie mniejsza niż 1.500 litrów. Termin realizacji jednorazowego zamówienia wynosi 3 dni robocze (dni robocze u Zamawiającego) licząc od dnia zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego zapotrzebowania. Sposób dostaw - Wykonawca dostarczy towary do Zamawiającego własnym transportem i na swój koszt w dniu roboczym u Zamawiającego w godz. 7:30 - 12:00 po wcześniejszym uzgodnieniu daty i godziny dostawy z przedstawicielem Zamawiającego, Panem Mariuszem Czerwonką lub Panem Markiem Kasprzakiem (tel.: 0-65 546-85-49). Wykonawca musi posiadać odpowiednie końcówki i złącza pozwalające na bezproblemowe połączenie wlewu zbiornika Zamawiającego do węża pojazdu Wykonawcy. Pojazd Wykonawcy musi posiadać zalegalizowane urządzenie odmierzające ilość przelanego paliwa, które zamieszczone na pojeździe dostarczającym olej opałowy do Zamawiającego będzie służyło do zmierzenia ilości przelanego oleju opałowego. Szacunkowa ilość zakupu oleju opałowego w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym wykonawcą: 25,00 m3 (przy czym 1 m3 oleju opałowego odpowiada 1000 l oleju opałowego). Wszystkie podane ilości zakupu przedmiotu zamówienia stanowią ilości szacunkowe. Podczas wykonywania zamówienia przez wybranego Wykonawcę w/w ilości mogą ulec zmianie, za co Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku o oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku o oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku o oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku o oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku o oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ważne świadectwo legalizacji dla instalacji pomiarowych przewoźnych przeznaczonych do wydawania paliw ciekłych. 2) Wykaz stacji paliw na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniających do transakcji bezgotówkowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawy paliw płynnych do pojazdów Zakładu Karnego w Rawiczu przy wykorzystaniu kart uprawniających do transakcji bezgotówkowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących paliw płynnych: 1)oleju napędowego 2)benzyny bezołowiowej Pb 95 -Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. -Realizacja umowy odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny 1 litra w/w paliw obowiązującej w dniu tankowania pomniejszonej o rabat, który będzie stały w okresie obowiązywania umowy. Rabat, o którym mowa powyżej będzie jednakowy dla benzyny bezołowiowej Pb95 oraz dla oleju napędowego. -Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw Wykonawcy znajdujące się na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej. Zakup paliw odbywał się będzie stosownie do potrzeb w formie bezgotówkowej za pomocą kart zabezpieczonych kodem PIN. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca zobowiązany jest zapewnić paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09. 12. 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. z 2008, Nr 221, poz. 1441). -Wykonawca zapewni najbliższą stację paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, czynną przez 7 dni tygodniu i przez 24 godziny na dobę. -Wyłoniony Wykonawca zapewni możliwość zakupu paliw stanowiących przedmiot niniejszego postępowania na całodobowych stacjach paliw znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego, w tym minimum jedna na terenie miasta Rawicz i jedna na trasie Rawicz - Poznań. Przedmiotowe stacje muszą realizować karty bezgotówkowe. -Ponadto Wykonawca musi posiadać stacje paliw (mogące realizować karty bezgotówkowe) równomiernie rozmieszczone jedna od drugiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w promieniu maksimum 150 -200 km. -Wykonawca zobowiązany jest wydać nieodpłatnie karty do zakupów bezgotówkowych, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego. -Wykonawca wyda karty, o których mowa powyżej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. -W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart Wykonawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty. -W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. -Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości kupowanych paliw. W przypadku zwiększenia ilości kupowanych paliw Wykonawca udzieli rabatu jaki zaoferował w ofercie. Sposób rozliczania należności: -Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o ilość i cenę zakupionego paliwa obowiązującą w dniu tankowania podaną na wydruku wszystkich transakcji za dany okres rozliczeniowy. -Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart, wystawiane będą przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym: - numer karty, na którą dokonano zakupu, - numer rejestracyjny pojazdu, - datę i godzinę dokonania zakupu, - ilość zakupionego paliwa, - cenę i wartość brutto zatankowanego paliwa. -Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury. -Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. -W danym miesiącu ustala się maksymalnie 2 okresy rozliczeniowe. -Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. -Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa. -Cena jednego litra danego paliwa, na podstawie której Zamawiający zapłaci za pobrane paliwo jest ceną brutto obowiązującą na stacji paliw w dniu, w którym dokonano tankowania z uwzględnieniem udzielonego rabatu. Szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia: 1.Olej napędowy - 42 000 l * 2.Benzyna bezołowiowa Pb95 - 3 600 l *.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy oleju opałowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawy oleju opałowego Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego oleju opałowego, posiadającego następujące parametry fizyko-chemiczne: - maksymalna gęstość w 15°C - 860 kg/m3 - minimalna wartość opałowa - 42,6 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu - 56°C - maksymalna zawartość siarki - 0,20% (m/m) - maksymalna temperatura płynięcia - -20°C - maksymalna lepkość kinematyczna w 20°C - 6,00 mm2/s - barwa - czerwona Jednorazowa dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego nie będzie większa niż 10.000 litrów, oraz nie będzie mniejsza niż 1.500 litrów. Termin realizacji jednorazowego zamówienia wynosi 3 dni robocze (dni robocze u Zamawiającego) licząc od dnia zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego zapotrzebowania. Sposób dostaw - Wykonawca dostarczy towary do Zamawiającego własnym transportem i na swój koszt w dniu roboczym u Zamawiającego w godz. 7:30 - 12:00 po wcześniejszym uzgodnieniu daty i godziny dostawy z przedstawicielem Zamawiającego, Panem Mariuszem Czerwonką lub Panem Markiem Kasprzakiem (tel.: 0-65 546-85-49). Wykonawca musi posiadać odpowiednie końcówki i złącza pozwalające na bezproblemowe połączenie wlewu zbiornika Zamawiającego do węża pojazdu Wykonawcy. Pojazd Wykonawcy musi posiadać zalegalizowane urządzenie odmierzające ilość przelanego paliwa, które zamieszczone na pojeździe dostarczającym olej opałowy do Zamawiającego będzie służyło do zmierzenia ilości przelanego oleju opałowego. Szacunkowa ilość zakupu oleju opałowego w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym wykonawcą: 25,00 m3 (przy czym 1 m3 oleju opałowego odpowiada 1000 l oleju opałowego). Wszystkie podane ilości zakupu przedmiotu zamówienia stanowią ilości szacunkowe. Podczas wykonywania zamówienia przez wybranego Wykonawcę w/w ilości mogą ulec zmianie, za co Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.