eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont 3-ch wolnostanów w Tychach, przy1/ ul. Arkadowej 10/3 , 2/ ul. Arctowskiego 3/6 3/ ul. Leśnej 59/15 administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Tychy: Remont 3-ch wolnostanów w Tychach, przy: 1/ ul. Arkadowej 10/3 , 2/ ul. Arctowskiego 3/6 3/ ul. Leśnej 59/15 administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I
Numer ogłoszenia: 139384 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl/mzbm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 3-ch wolnostanów w Tychach, przy: 1/ ul. Arkadowej 10/3 , 2/ ul. Arctowskiego 3/6 3/ ul. Leśnej 59/15 administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: I. WOLNOSTAN - UL. ARKADOWA 10 / 3 1.Wymiana stolarki drzwiowej . - Wykucie z muru, ościeżnic drewnianych - 5szt. - Wykucie bruzd, poziome lub pionowe, beton gruzowy -3,90m - Obsadzenie ościeżnic w ścianach z ściany z cegły - 7,80m2 - Wykonywanie tynków zwykłych wewnętrznych na ościeżach z uszczelnieniem styków - 47,80 m - Skrzydła drzwiowe 7,80m2 2.Roboty posadzkowe - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, kuchnia ~10,800m2 , rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych ( kuchnia i łazienka ) -14,50m2 - Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew, cokołów - 34,80m2 - Skucie nierówności betonu - 49,30m2 - Posadzki cementowe, wraz z cokolikami, zatarte na gładko - 49,30m2 - Warstwy wygładzające z masy PCW - 49,30m2 - Posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych rulonowe PCW - 49,30m2 - Listwy przyścienne PCW zgrzewne - 57,22 m 3. Instalacja gazowa - Demontaż rurociągów stalowych - 16 m - Wymiana kurka gazowego przelotowego przy urządzeniach -1szt. - Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych -10m - Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych -5m. - Demontaż podejścia do gazomierza, rura przyłączeniowa - 1kpl. - Podejścia obustronne do gazomierzy, na ścianach -1kpl. - Kuchnie gazowe, czteropalnikowa z piekarnikiem - 1szt. - Grzejniki gazowe wody przepływowej - 1kpl. - Próba instalacji wewnętrznej na ciśnienie, w budynkach mieszkalnych - 1mieszk. - Przebicie otworów w ścianach z cegieł, zaprawa cementowo-wapienna i zamurowanie - 2szt. 4. Instalacja wod - kan i wymiana zaworów c.o. : - Wykucie bruzd i zabetonowanie - 1,7m - Wpust ściekowy z tworzywa sztucznego - 1szt. - Rurociągi z PCW, na ścianach, łączone metodą wciskową - 3m - Dodatek za podejścia odpływowe z rur PCW, łączone metodą wciskową -3szt - Dodatek za podejścia odpływowe z rur PCW, łączone metodą wciskową - 1szt. - Wymiana trójnika żeliwnego kanalizacyjnego kielichowego -1szt. - Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego - 4m - Rurociągi z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewnych - 8m - Dodatki za podejścia dopływowe, w rurociągach z tworzyw sztucznych - 7szt. - Dodatki za podejścia dopływowe, w rurociągach z tworzyw sztucznych - 3 szt. - Izolacja otulinami poliuretanowymi- rurociągi - 1m2 - Dodatki za wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy skrzydełkowych - 1kpl. - Zawory przelotowe i zwrotne sieci wodociągowych -2 szt. - Zawory przelotowe i zwrotne sieci wodociągowych rur z tworzyw sztucznych -1szt - Próba szczelności instalacji wodociągowej - 6m - Wodomierz skrzydełkowy, demontaż i ponowny montaż -1szt - Montaż : filtra do gazu - 1szt , filtra wody za piecem PGW - 1szt., - zlewozmywak na szafce - 1szt. , - umywalka z syfonem - 1szt. , baterii umywalkowej - 2szt. - Wanna 1 szt - Wymiana syfonu - 1szt., baterii wannowej ściennej - 1szt., ustępu z miską i z płuczka PCW - 1szt. - roboty tynkarskie 5. Instalacja c. o: - Wymiana grzejnika żeliwnego członowego - 1kpl. - Wymiana odcinka rury stalowej o połączeniach spawanych - 2miejsca - wymiana rur przyłączonych do grzejnika- 2kpl. - Wymiana zaworów grzejnikowych - 5szt. - Próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania, w budynkach mieszkalnych - 5szt. - Próby instalacji centralnego ogrzewania( na gorąco), z dokonaniem regulacji 1układ 6. Instalacja elektryczna - Wymiana: puszek na gotowym podłożu - 15szt., przycisków instalacyjnych z podłączeniem - 5szt. - Montaż gniazd wtyczkowych z podłączeniem - 7szt. - Demontaż i montaż przewodów 125 m - wykonanie pomiarów 11 + 3 pomiary 7 Roboty malarskie: - Przecieranie istniejących tynków z zeskrobaniem farby - 259m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów - 49,30m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 197,61m2 - Malowanie farbą olejną elementów metalowych, grzejniki radiatorowe - 6m2 - Malowanie farbą olejną elementów metalowych, rury wodociągowe i gazowe - 30m - Malowanie farbą olejną stolarki uprzednio malowanej - 8szt 8. Roboty murarskie: - Wykucie z muru i osadzenie kratek wentylacyjnych, drzwiczek -3szt - Wykucie z muru i osadzenie podokienników -1,7m - Przymurowanie ścianek z cegieł do ościeżnicy lub powierzchni ścian - 1,5m2 - Uzupełnianie tynków - 5,5 m2 - Uzupełnienie tynków - 17szt. - Wywóz gruzu - 2m3 II. WOLNOSTAN - UL. ARCTOWSKIEGO 3/6 1.Wymiana stolarki drzwiowej - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych 3szt. - Wykucie bruzd- 2,30m - Obsadzenie ościeżnic-4,60m2 - Zabetonowanie bruzd - 2,30m - Wykonywanie tynków i uszczelnienie styków ościeżnic -28,60m - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnnętrzne1-dzielne szklone - 1,40m2 - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzneętrzne 1-dzielne szklone -1,60 m2 - Skrzydła drzwiowe płytowe wew, wejściowe, pełne 1-dzielne -1,60m2 2. Roboty posadzkarskie: - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 20,56 m2 - Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem cokołów, pokój, przedpokój i II pokój ~18,06m2 - Skucie nierówności betonu - 2,50m2 - Posadzki cementowe, wraz z cokolikami, zatarte na gładko 20,56m2 - Warstwy wygładzające - 20,56m 2 - Posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych - 20,56m 2 - Listwy przyścienne - 25,06 mb - wywóz gruzu 2 m3 3. Roboty murarsko-tynkarskie: - Wykucie z muru i obsadzenie drobnych elementów - 1szt - Uzupełnianie tynków - 3m2 - Odbicie i uzupełnienie tynków - 10m2 4. Instalacja gazowa: - Demontaż rurociągów stalowych 3m - Demontaż rurociągów stalowych 6m - Próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie, w budynkach mieszkalnych - 1mieszk. 5. Instalacja c. o. - Zawory do regulacji -1szt. 6.Roboty elektryczne -Montaż wyłącznika przeciwpożarowego - 1szt - Montaż wyłącznika nadprądowego - 3 szt - Wykucie bruzd do przewodów wtynkowych ręcznie - 20m - Wymiana puszek podtynkowych - 13szt. - wymiana gniazd wtyczkowych - 6 szt. - Wymiana wyłącznika -3szt. - Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe zawieszane 3kpl. - Montaż złączy świecznikowych 3szt. - Wymiana przewodów wtynkowych układane w tynku - 66,5 m - Wykonanie pasów tynków - 20m - Wykonanie pomiarów 1 + 3 + 1 + 5 pomiary 7. Instalacja wod- kan.: - Demontaż baterii umywalkowej - 1szt. - Demontaż zaworu przelotowego 2szt. - Demontaż wanny oraz ustępu z miska - 1kpl. - Wykucie i zabetonowanie bruzd w podłożach , stropach i ścianach- 0,7m - Montaż baterii -2 szt. - Zawory przelotowe i zwrotne sieci wodociągowych -3szt. - Montaż wanny stalowej bez obudowy - 1kpl., zlewozmywaka na ścianie - 1 szt. , ustępu z płuczką z tworzywa sztucznego - 1 kpl., kuchni elektrycznej bez piekarnika - 1szt. - Wymiana elektrycznego podgrzewacza wody - 1szt. , wodomierza skrzydełkowego - 1szt. - Rurociągi z tworzyw sztucznych - 15m - roboty tynkarskie i murowe - Próba szczelności instalacji wodociągowej 15m 8. Roboty malarskie: - Malowanie farbami klejowymi starych tynków wewnętrznych -10m2 - Przecieranie istniejących tynków wew. - 86,55 m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów - 20,56m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 65,99m2 - Malowanie farba olejną elementów metalowych, grzejniki radiatorowe - 2,88m2 - Malowanie farbą olejną elementów metalowych, rury wodociągowe i gazowe - 8,4m - Malowanie farbą olejną parapetów - 4 szt. III. WOLNOSTAN - UL. LEŚNA 59/15 1.Wymiana stolarki drzwiowej - 3 szt. - Wykucie z muru, ościeżnic drewnianych- 1szt. - Wykucie bruzd- 0,80m - Obsadzenie ościeżnic-1,60m2 - Zabetonowanie bruzd - 0,80 m - Wykonywanie tynków i uszczelnienie styków ościeżnic -9,60 m - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnnętrzne1-dzielne szklone - 1,60m2 - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzneętrzne 1-dzielne szklone -1,60 m2 - Skrzydła drzwiowe płytowe wew, wejściowe, pełne 1-dzielne -1,60m2 2. Roboty posadzkarskie: - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, kuchnia - 20,70 m2 - Warstwy wyrównujące i posadzki z tworzyw sztucznych PCV -rulonowe - 20,70 m2 - Listwy przyścienne PCW zgrzewne -20,70m 3. Roboty elektryczne - Montaż gniazd wtyczkowych z podłączeniem - 5 szt. , przycisków z podłączeniem - 1 zt. - roboty tynkarskie - odbicie tynków i uzupełnienie - 15 m2 - montaż puszek - 14 szt. - sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia 3pomiar - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilenia 1 próba - badanie i pomiar instalacji uziemiającej ochronnej 4. Roboty malarskie: - Przecieranie istniejących tynków wew. - 72,05 m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów - 20,70m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 51,32m2 - Malowanie farbą olejną - 12m2 - roboty szklarskie - wywóz gruzu - 2m3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych ( tzw. równoważnych ) o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.31 - 45.22.11.31 Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 900,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163, Nr 170 poz. 1217, Nr 227 poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64 poz. 427 i Nr 82 poz. 560) tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że : a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 50 % ceny oferty (brutto). c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie i ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej, według zasady spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ustawy Pzp. 3. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ( art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - ważność dokumentu winna być potwierdzona przez organ wystawiający taki dokument - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Na potwierdzenie że Wykonawca posiada uprawnienia wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.): 3.4. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane. Kserokopia uprawnień budowlanych (Kierownika robót ) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa; 3.5 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - zawierający co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 50 % ceny oferty (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 50% ceny oferty (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.) 3.6. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy -Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U.Nr 87, poz.605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl/mzbm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego -pok. 20 - cena 42 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.