To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Puchaczów: Wykonanie robót dodatkowych związanych z realizacją umowy nr 824/IG/2009
Numer ogłoszenia: 139382 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111158 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A. w Bogdance, Bogdanka, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 4625647, faks 081 4625647; 4625191.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych związanych z realizacją umowy nr 824/IG/2009.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem negocjacji będzie wykonanie następujących robót: a) ETAP I - zbudowanie sygnalizacji szybowej szybu 2.1 w Stefanowie umożliwiającej wykonanie firmie SADEX zadania zakładania lin i naczyń skipowych, w układzie sygnalizacji tymczasowej w oparciu o wybrane elementy projektu technicznego urządzenia sterowniczo-sygnałowego górniczego wyciągu szybowego szybu 2.1, przy wykorzystaniu dodatkowych urządzeń i podzespołów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania tej sygnalizacji w zakresie robót zakładania lin i naczyń skipowych oraz prowadzenie nadzoru nad zabudowanym układem tymczasowym sygnalizacji szybowej w okresie jego eksploatacji, b) ETAP II - zdemontowanie zbędnych elementów (lub ich przebudowa) zbudowanej sygnalizacji w etapie I, a następnie przezbrojenie wykonanej sygnalizacji do układu zgodnego z dokumentacją projektową urządzenia sterowniczo-sygnałowego w wersji docelowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.00 - Usługi instalowania urządzeń wyciągowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wykonanie robót dodatkowych związanych z realizacją umowy nr 824/IG/2009
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MWM ELEKTRO Sp. z o.o., ul. Słowackiego 49, 32-540 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 425000,00
Oferta z najniższą ceną: 425000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 425000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie robót dodatkowych jest niezbedne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy nr 824/IG/2009 i stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.