eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › zadanie nr 1 Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach zadanie nr 2 Remont łazienki w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Krapkowice: zadanie nr 1 : Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach zadanie nr 2 : Remont łazienki w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach
Numer ogłoszenia: 139363 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 6, ul. Buczka 11, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4665-281, fax 0-77 4665-281.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie nr 1 : Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach zadanie nr 2 : Remont łazienki w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej na okna rozwieralne i uchylno-rozwieralne, dwudzielnye z PCV w kolorze białym : - okna uchylno-rozwieralne o wymiarach : 240 cm x 225 cm - sztuk 16 - okna uchylno-rozwieralne o wymiarach : 120 cm x 225 cm - sztuk 6 - okna uchylno-rozwieralne o wymiarach : 103 cm x 160 cm - sztuk 7 - montaż drzwi o wymiarach: 105 cm x 209 cm , oraz wymiana parapetów zewnętrznych (aluminiowe, powlekane o szerokości 30 cm, w kolorze brązowym - 56 mb). Okna - profil pięciokomorowy, PCV biały, szyba zespolona o współczynniku przenikalności ciepła U = 1,0 W/m2 x K; w oknach winna być szczelina infiltracyjna o współczynniku a = 0,5 - 1,0 m3 / ( m * h * daPa2/3) z możliwością rozszczelnienia; okucia tytanowe obwiedniowe. Usunięte okna drewniane należy wywieźć na wysypisko. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót (zał. nr 4) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6). Zadanie nr 2 : polegające na wykonaniu remontu łazienki, w tym roboty ogólnobudowlane i instalacyjne. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót (zał. nr 5) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 7).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (ocena spełnienia tych warunków nastąpi w oparciu o formułę: spełnia/nie spełnia) na podstawie dokumentów, o których mowa w Informacjach o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć (na załączniku nr 2 do SIWZ) oświadczenie, czy spełnia/ nie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, czy podlega/nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (ocena spełnienia tych warunków nastąpi w oparciu o formułę: spełnia/nie spełnia) oraz n/w dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz (na druku nr 3) zawierający co najmniej 3 wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegające : 1) dla zadania nr 1- na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto zaproponowana przez wykonawcę za realizację robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz załączeniem przynajmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) dla zadania nr 2 - na wykonaniu robót ogólnobudowlanych ( w tym remontowych) o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto zaproponowana przez wykonawcę za realizację robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz załączeniem przynajmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne Nr 6 w Krapkowicach ul. Buczka 11; 47-303 Krapkowice.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gmuny Krapkowice ul. 3-go Maja 21; 47-303 Krapkowice, pokój nr 36, II piętro.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej na okna rozwieralne i uchylno-rozwieralne, dwudzielnye z PCV w kolorze białym : - okna uchylno-rozwieralne o wymiarach : 240 cm x 225 cm - sztuk 16 - okna uchylno-rozwieralne o wymiarach : 120 cm x 225 cm - sztuk 6 - okna uchylno-rozwieralne o wymiarach : 103 cm x 160 cm - sztuk 7 - montaż drzwi o wymiarach: 105 cm x 209 cm , oraz wymiana parapetów zewnętrznych (aluminiowe, powlekane o szerokości 30 cm, w kolorze brązowym - 56 mb). Okna - profil pięciokomorowy, PCV biały, szyba zespolona o współczynniku przenikalności ciepła U = 1,0 W/m2 x K; w oknach winna być szczelina infiltracyjna o współczynniku a = 0,5 - 1,0 m3 / ( m * h * daPa2/3) z możliwością rozszczelnienia; okucia tytanowe obwiedniowe. Usunięte okna drewniane należy wywieźć na wysypisko. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót (zał. nr 4) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont łazienki w Przedszkolu Publicznym Nr 6 przy ul. Buczka 11 w Krapkowicach.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 : polegające na wykonaniu remontu łazienki, w tym roboty ogólnobudowlane i instalacyjne. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót (zał. nr 5) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 7)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.