eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Chodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Chodzież: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Chodzieży
Numer ogłoszenia: 139355 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chodzieży , ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827261 w. 15, faks 067 2822469.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Starostwo@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Chodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Chodzieży. Tablice rejestracyjne wykonać należy z foliowanej blachy aluminiowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r Nr 186 poz. 1322 z póź. zm.). Na wykonywane tablice wykonawcy muszą posiadać aktualne certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowe go w Warszawie ( dotyczy wszystkich rodzajów zamawianych tablic).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 27.52.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł, (słownie:osiem tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa on następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5. W przypadku grupy podmiotów działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B/ W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy - minimum 2 zamówienia, należycie i rzetelnie wykonywane lub wykonane i zakończone, dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 24.08.2006 do 24.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł brutto każda, podając ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączając dokumenty potwierdzające, że dostawy te są wykonywane lub zostały wykonane należycie (referencje) - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wszystkie wskazane osoby muszą dołączyć do wniosku aktualne dokumenty (w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy), potwierdzające wszystkie posiadane kwalifikacje i uprawnienia. C/ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej (Część VI. litery A/,B/C) - od Wykonawców wymagane są jeszcze następujące dokumenty: 1. Aktualne certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie( dotyczy wszystkich rodzajów zamawianych tablic). 2. Referencje. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wypełniony i podpisany na każdej stronie projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa on następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5. W przypadku grupy podmiotów działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B/ W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy - minimum 2 zamówienia, należycie i rzetelnie wykonywane lub wykonane i zakończone, dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 24.08.2006 do 24.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł brutto każda, podając ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączając dokumenty potwierdzające, że dostawy te są wykonywane lub zostały wykonane należycie (referencje) - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wszystkie wskazane osoby muszą dołączyć do wniosku aktualne dokumenty (w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy), potwierdzające wszystkie posiadane kwalifikacje i uprawnienia. C/ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej (Część VI. litery A/,B/C) - od Wykonawców wymagane są jeszcze następujące dokumenty: 1. Aktualne certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie( dotyczy wszystkich rodzajów zamawianych tablic). 2. Referencje. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wypełniony i podpisany na każdej stronie projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chodzieży Ul. Wiosny Ludów 1 64 - 800 Chodzież,pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chodzieży Ul. Wiosny Ludów 1 64 - 800 Chodzież,KANCELARIA (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.