eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2016 r



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Radom: Dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2016 r
Numer ogłoszenia: 139335 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96211 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2016 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2016 r. tj.: bloczek kartek, blok notatnikowy, blok papierowy, blok szkolny, brystol, cienkopis, datownik, dermatograf, długopis, druki, dziurkacz, flamaster, folia do laminowania , folia przezroczysta, folia samoprzylepna , foliopis, gąbka do tablic z markerami, gąbka magnetyczna, grafit, grzbiet do bindowania , gumka do usuwania śladów ołówka, gumki recepturki, holder , kalka maszynowa, kalka techniczna, kanały do metalbindu , karton wizytówkowy , klej, klip, klips do identyfikatorów, koperta, korektor w taśmie, koszulka na dokumenty, kreda tablicowa , kredki ołówkowe, linijka, listwa wsuwana do oprawy ręcznej, magnesy do tablic, marker olejowy, marker wodoodporny, nici lniane, nożyczki introligatorskie, naboje do pióra wiecznego, numerator automatyczny, ofertówka sztywna, okładka do dyplomów, okładka PCV, okładki kanałowe, okładki do bindownicy, ołówek, ostrza wymienne , papier do dyplomów, papier foto, papier kserograficzny, papier samoprzylepny, pinezki, pióro kulkowe , planer tygodniowy, plastelina, płyn do czyszczenia tablic, podstawka do przepisywania tekstu, podkład na biurko, podstawka do przepisywania tekstu, poduszka do stempli, pojemnik na spinacze, przekładki, przybornik na biurko, rozszywacz do akt, pudełko archiwizacyjne, segregator, skoroszyt, skorowidz, spinacz biurowy, szuflada na dokumenty, tablica korkowa, tablica magnetyczna, taśma samoprzylepna, teczka do podpisu, teczka konferencyjna, teczka kopertowa, teczka kartonowa, teczka papierowa , teczka skrzydłowa, temperówka, tusz do stempli, wkłady do długopisu, zakładki indeksujące, zeszyty, zakreślacze, zawieszka do kluczy, zszywacz, zszywki, antyrama, gąbka biurowa, ag-grzbiet do bindowania, grzbiet zaciskowy, termookładki standing Lux, folia jednostronnie matowa, etykiety samoprzylepne do segregatora jednostronne, album ofertowy, blok milimetrowy, papier kancelaryjny, terminarz, tektura introligatorska, cienkopis, zakreślacz, listwa wsuwana z europerforacją, biurkowy zestaw do prezentacji 10 paneli prezentacyjnych na biurko, stalówka do pióra wiecznego, blok papierowy techniczny, identyfikator z pleksi na stół, zszywacz biurowy, taśma pakowa, stojak metalowy na pieczątki, papier samoprzylepny , listwa zatrzaskowa, okładki do bindownicy, grzbiet drutowy, oprawy do bindownicy itp. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu materiały i artykuły biurowe: a) fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) określoną przez producenta, jednak nie krótszą niż 12 miesięcy (z wyjątkiem pozycji nr 74, 186, 242 wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ); a) dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; b) odpowiadające wszystkim parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. c) dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne 30.19.73.00 - Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Famex Jastrzębscy Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 104, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238662,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202805,85

  • Oferta z najniższą ceną: 202805,85 / Oferta z najwyższą ceną: 202805,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.