eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Remont odcinka drogi w Podlipiu (łącznik Podlipie-Krze)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Bolesław: Remont odcinka drogi w Podlipiu (łącznik Podlipie-Krze)
Numer ogłoszenia: 139327 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax (032) 642 48 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.top.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinka drogi w Podlipiu (łącznik Podlipie-Krze).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu odcinka drogi w Podlipiu (łącznik Podlipie-Krze) - długości 370 mb, szer. 5,0 m Zamówienia obejmuje: - mechaniczne karczowanie pni, ręczne ścinanie i karczowanie drzew, zagajników, -mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm z odwozem ziemi - 370 m2 -Oczyszczenie rowu z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, - 350 mb -wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa w gruncie kat.III na głębokości ułożenia 35 cm - 14,0 m -wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralną asfaltową - 138,75 t -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr.4 cm -pow.1850,00 m2, -umocnienie poboczy tłuczniem kamiennym gr.7 cm - 370,0 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania - zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami, w tym co najmniej jedna osoba - kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane i przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien posiadać co najmniej następujący sprzęt, urządzenia, środki transportu (własny, dzierżawa): - Zestaw walcy (do podbudowy, nawierzchni) - 1 komplet - Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - Ładowarko-koparka - 1 szt. - Równiarka - 1 szt. - Samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. - Skrapiarka do bitumu - 1 szt. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą informacje, oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a potwierdzające spełnienie ww warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składają następujące dokumenty, informacje, oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, środków transportu - jakimi dysponuje wykonawca. Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Formularz wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 5 Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kierownika budowy łącznie z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budow. 6) Informację o doświadczeniu Wykonawcy - Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające - referencje, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7) Do oferty należy załączyć: - KOSZTORYS OFERTOWY - załącznik nr 7 - zaakceptowany (podpisany) wzór umowy - załącznik nr 8 8) Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, jeżeli upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z odpisu z właściwego rejestru. 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W ww przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boleslaw.top.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław pok. Nr 9..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław pok. Nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.