Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Szczecin: Remonty agregatów pompowych na terenie województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 139313 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , ul. Wyzwolenia 105, 71-421 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty agregatów pompowych na terenie województwa zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na sześć zadań częściowych, tj.: Zadanie częściowe nr 1 - Stacja pomp Darzowice T/O Kamień Pomorski Zadanie częściowe nr 2 - Stacja pomp Marwice T/O Gryfino Zadanie częściowe nr 3 - Stacja pomp Krzywin T/O Gryfino Zadanie częściowe nr 4 - Stacja pomp Głownica T/O Sławno Zadanie częściowe nr 5 - Stacja pomp Dąbki T/O Sławno Zadanie częściowe nr 6 - Stacja pomp Dźwirzyno T/O Kołobrzeg 1.2. Miejsce realizacji: Zad.1 - Stacja pomp Darzowice T/O Kamień Pomorski Zad.2 - Stacja pomp Marwice T/O Gryfino Zad.3 - Stacja pomp Mniszki T/O Gryfino Zad.4 - Stacja pomp Głownica T/O Sławno Zad.5 - Stacja pomp Dąbki T/O Sławno Zad.6 - Stacja pomp Dźwirzyno T/O Kołobrzeg 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.1-4.6 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.1-3.6 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub jest w trakcie realizacji: Dla zadania częściowego nr 1 jeden usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 500l/s . Dla zadania częściowego nr 2 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 150l/s . Dla zadania częściowego nr 3 jeden usługi o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 150l/s . Dla zadania częściowego nr 4 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 300l/s. Dla zadania częściowego nr 5 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 300l/s . Dla zadania częściowego nr 6 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 500l/s. Uwaga !!! Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem 2c. 2. W przypadku gdy podmioty o których mowa w ust 1 uczestniczą w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca podaje nazwy (firmy) tych podwykonawców na których zasoby się powołuje. W tym celu Wykonawca musi złożyć Załącznik nr 2f do SIWZ. 3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się powołuje Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: 1) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (podwykonawcy) e) podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie w wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny na każde zadanie częściowe. 3. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Załącznik nr 2c do SIWZ - wypełniają tylko podmioty, które polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 5. Załącznik nr 2f do SIWZ - wypełniają pomioty, które posiadają podwykonawców przy realizacji zamówienia. 6. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2e do SIWZ albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 2d do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres rękojmi - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1/ zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2/ przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3/ okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 4/ zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnacja z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, 5/ powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie, 6/ zmiany zakresu rzeczowego robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę, o którym mowa w § 5 niniejszej umowy; 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (Przedstawiciela Wykonawcy). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany Przedstawiciela Wykonawcy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego. 4. Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 71-421 Szczecin, al. Wyzwolenia 105, tel. 91 44-05-100, faks 91 44-05-101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 12:00, miejsce: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZADZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, AL. Wyzwolenia 105, 71-421 SZCZECIN w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja pomp Darzowice T/O Kamień Pomorski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załącznik nr. 4.1 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załącznik nr 3.1 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stacja pomp Marwice T/O Gryfino.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.2 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.2 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stacja pomp Krzywin T/O Gryfino.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.3 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.3 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stacja pomp Głownica T/O Sławno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.4 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.4 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-0, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stacja pomp Dąbki T/O Sławno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.5 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.5 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stacja pomp Dźwirzyno T/O Kołobrzeg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.6 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.6 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Gryfińskiej 146 i ul. E. Gierczak 12 w Szczecinie
- Przebudowa poddasza budynku magazynowego na pomieszczenia socjalno-biurowe w Darłowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z dokumentacją geotechniczną na wykonanie ścian oporowych przy ul. Świętojańskiej w Szczecinie.
- Dostawa samochodów z napędem elektrycznym
- Sukcesywne dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2.
- Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.