eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remonty agregatów pompowych na terenie województwa zachodniopomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Szczecin: Remonty agregatów pompowych na terenie województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 139313 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , ul. Wyzwolenia 105, 71-421 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty agregatów pompowych na terenie województwa zachodniopomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na sześć zadań częściowych, tj.: Zadanie częściowe nr 1 - Stacja pomp Darzowice T/O Kamień Pomorski Zadanie częściowe nr 2 - Stacja pomp Marwice T/O Gryfino Zadanie częściowe nr 3 - Stacja pomp Krzywin T/O Gryfino Zadanie częściowe nr 4 - Stacja pomp Głownica T/O Sławno Zadanie częściowe nr 5 - Stacja pomp Dąbki T/O Sławno Zadanie częściowe nr 6 - Stacja pomp Dźwirzyno T/O Kołobrzeg 1.2. Miejsce realizacji: Zad.1 - Stacja pomp Darzowice T/O Kamień Pomorski Zad.2 - Stacja pomp Marwice T/O Gryfino Zad.3 - Stacja pomp Mniszki T/O Gryfino Zad.4 - Stacja pomp Głownica T/O Sławno Zad.5 - Stacja pomp Dąbki T/O Sławno Zad.6 - Stacja pomp Dźwirzyno T/O Kołobrzeg 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.1-4.6 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.1-3.6 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub jest w trakcie realizacji: Dla zadania częściowego nr 1 jeden usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 500l/s . Dla zadania częściowego nr 2 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 150l/s . Dla zadania częściowego nr 3 jeden usługi o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 150l/s . Dla zadania częściowego nr 4 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 300l/s. Dla zadania częściowego nr 5 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 300l/s . Dla zadania częściowego nr 6 jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) z zakresu remontu lub naprawy lub przeglądu głównego pomp cieczowych o wydajności nie mniejszej niż 500l/s. Uwaga !!! Zamawiający może wykluczyć z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem 2c. 2. W przypadku gdy podmioty o których mowa w ust 1 uczestniczą w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca podaje nazwy (firmy) tych podwykonawców na których zasoby się powołuje. W tym celu Wykonawca musi złożyć Załącznik nr 2f do SIWZ. 3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca się powołuje Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: 1) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (podwykonawcy) e) podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie w wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny na każde zadanie częściowe. 3. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Załącznik nr 2c do SIWZ - wypełniają tylko podmioty, które polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 5. Załącznik nr 2f do SIWZ - wypełniają pomioty, które posiadają podwykonawców przy realizacji zamówienia. 6. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2e do SIWZ albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 2d do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1/ zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2/ przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3/ okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 4/ zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnacja z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, 5/ powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie, 6/ zmiany zakresu rzeczowego robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę, o którym mowa w § 5 niniejszej umowy; 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (Przedstawiciela Wykonawcy). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany Przedstawiciela Wykonawcy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego. 4. Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 71-421 Szczecin, al. Wyzwolenia 105, tel. 91 44-05-100, faks 91 44-05-101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 12:00, miejsce: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZADZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, AL. Wyzwolenia 105, 71-421 SZCZECIN w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja pomp Darzowice T/O Kamień Pomorski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załącznik nr. 4.1 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załącznik nr 3.1 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stacja pomp Marwice T/O Gryfino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.2 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.2 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stacja pomp Krzywin T/O Gryfino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.3 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.3 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stacja pomp Głownica T/O Sławno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.4 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.4 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-0, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stacja pomp Dąbki T/O Sławno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.5 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.5 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stacja pomp Dźwirzyno T/O Kołobrzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. Cel przedsięwzięcia: Remonty agregatów pompowych wynikają z potrzeb stałej i ciągłej eksploatacji obiektu stacji pomp, w związku z czym konieczne jest przeprowadzenie remontu elementów składowych - mechanicznych agregatów pompowych znajdujących się na wyposażeniu stacji pomp. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w uproszczonych dokumentacjach technicznych dla poszczególnych zadań częściowych tj.: załączniki nr. 4.6 do SIWZ i w przedmiarach robot i kosztorysach nakładczych tj.: załączniki nr 3.6 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na czas remontu, odprowadzanie wody z polderów zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi, za pomocą stacjonarnych agregatów będących na wyposażeniu poszczególnych pompowni lub agregatami przewoźnymi dostarczonymi i eksploatowanymi przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.35.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.