eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego, instalacji centralnego ogrzewania oraz stolarki okiennej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-21

POZYCJA 13930

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego, instalacji centralnego ogrzewania oraz stolarki okiennej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących, do kontaktów: Andrzej Szczepaniak, ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3536469, fax 071 3534877, e-mail: oswdn-sek@tlen.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oswdn.prv.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.oswdn.prv.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego, instalacji centralnego ogrzewania oraz stolarki okiennej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 54-114 Wrocław, ul. Dworska 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu dużego internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu, polegający na wymianie pokrycia dachowego, instalacji centralnego ogrzewania oraz stolarki okiennej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlane polegające na wymianie: a) pokrycia dachowego, w tym: wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej, wymiana gąsiorów dachowych, demontaż łacenia dachu, nabicie folii paroszczelnej, montaż łacenia, wymiana obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, pokrycia papowe, wymiana drabinek śniegowych itp., przemurowanie komina, wymiana elementów instalacji odgromowej, b) instalacji centralnego ogrzewania, c) stolarki okiennej (96 okien), w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i którzy: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (tj. od 01.03.2002 r. do 28.02.2007r) zamówienia o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. Jako zamówienia odpowiadające przedmiotowemu zamówieniu, Zamawiający uzna realizację we wskazanym okresie robót o wartości przewyższającej: - dla części nr 1 (wymiana pokrycia dachowego) kwotę 900.000 zł. netto, - dla części nr 2 (wymiana instalacji C.O.) kwotę 240.000 zł. netto, - dla części nr 3 (wymiana stolarki okiennej) kwotę 300.000 zł. netto, tożsamych z przedmiotem danej części zamówienia, w stosunku do której wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamówienia mogły być zrealizowane w ramach jednego bądź też kilku samoistnych zamówień z tym, że wartość pojedynczego zamówienia nie mogła być niższa niż: - dla części nr 1 (wymiana pokrycia dachowego) 300.000 zł. netto, - dla części nr 2 (wymiana instalacji C.O.) 80.000 zł. netto, - dla części nr 3 (wymiana stolarki okiennej) kwotę 100.000 zł. netto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się przez Wykonawcę zamówieniami pozostającymi jeszcze w realizacji, z zastrzeżeniem, że do oceny jego doświadczenia uwzględniona zostanie jedynie wartość robót rzeczywiście zrealizowanych do dnia 28.02.2007r. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ustawy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym (art. 24 ust.1 pkt.1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy) powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące potencjału technicznego i sytuacji ekonomicznej - doświadczenia w realizacji zadań o charakterze podobnym - mogą spełniać tylko niektórzy z nich tak, by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie wymagania te były spełnione. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za wyjątkiem warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego wszystkie pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Ocena doświadczenia zawodowego, tj. ocena realizacji wielkości i ilości zamówień o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia po uprzedniej ocenie czy Wykonawca spełnia podstawowe wymogi postawione przez zamawiającego odbędzie się w następujący sposób: oddzielnie, dla każdej z części zamówienia - za całkowitą wartość zrealizowanych przez oferenta robót (netto) wskazanych przez Wykonawcę w wykazie robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat i zakwalifikowanych przez Zamawiającego jako roboty spełniające postawione przez niego wymogi - Wykonawca będzie oceniony według wzoru: R x (W o : W max) gdzie : R - ranga (100 pkt.), W max - najwyższa wartość robót wskazanych w ocenianych wnioskach, W o - wartość robót wskazanych w ocenianym wniosku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie statusu prawnego Wykonawcy: a) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, d) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. W zakresie merytorycznej wiarygodności (potencjału technicznego) Wykonawcy: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (tj.: w okresie od 1 marca 2002 r. do 28 lutego 2007 r.) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości zrealizowanych robót, okresu ich realizacji oraz wskazaniem ich zleceniodawcy, b) dokumenty od inwestorów lub użytkowników, potwierdzające, że zamówienia zrealizowane przez wykonawcę zostały wykonane z należytą starannością, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów (konsorcjum) - Wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo, które powinno być podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznaczne zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie partnera wiodącego, wraz z upoważnieniem do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową, chyba że reguluje to odrębne pełnomocnictwo, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych partnerów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego w budynku dużego internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu. 1) Krótki opis: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego, w tym: wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej, wymiana gąsiorów dachowych, demontaż łacenia dachu, nabicie folii paroszczelnej, montaż łacenia, wymiana obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, pokrycia papowe, wymiana drabinek śniegowych itp., przemurowanie komina, wymiana elementów instalacji odgromowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej, wymiana gąsiorów dachowych, demontaż łacenia dachu, nabicie folii paroszczelnej, montaż łacenia, wymiana obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, pokrycia papowe, wymiana drabinek śniegowych itp., przemurowanie komina, wymiana elementów instalacji odgromowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 70 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynku dużego internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu. 1) Krótki opis: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynku dużego internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania tj. pionów, części poziomych (gałązek) oraz grzejników C.O. oraz zamurowanie bruzd pod wykuciach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 70 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynku dużego internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu. 1) Krótki opis: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynku dużego internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niesłyszących we Wrocławiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00. 3) Wielkość lub zakres: - demontaż starych okien - montaż 96 szt. okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 70 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.