eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Polkowice: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic
Numer ogłoszenia: 139304 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Rynek 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 749 33 74, fax 076 749 33 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ptbs.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka orawa handlowego, własność Gmina Polkowice - 100%.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I obejmuje wymianę okien w budynkach na osiedlu Gwarków i Sienkiewicza oraz przy ul. Górników 1-23, Kolejowej 1-13, 3 Maja 1-14 oraz Sztygarskiej 1-14. ZADANIE II obejmuje wymianę okien w budynkach przy ul. Miedzianej, Ratowników, Kolejowej 14-19, Lipowej, Sztygarskiej 15-17. ZADANIE III obejmuje wymianę okien w mieszkaniach właścicieli w budynkach wspólnot mieszkaniowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 40.000 złotych słownie: czterdzieści tysięcy złotych. W przypadku składania oferty na wybrane zadania: a) zadanie I - 10.000,00zł b) zadanie II - 17.000,00zł c) zadanie III - 3.000,00zł 1.1 Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu: - Bank: BZ WBK S.A o/II Polkowice - Nr rachunku: 21 1090 2109 0000 0005 5002 9044 Uwaga Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na wskazane konto, wnoszone w papierach wartościowych, oryginały papierów (gwarancje, poręczenia) należy złożyć w sekretariacie PTBS. Kopie załączyć do oferty lub przedłożyć na otwarciu ofert. Zamawiający uzna za wadium wniesione przelewem w pieniądzu, jeżeli pieniądze zostały zaliczone na rachunku Zamawiającego. 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia 31.08.2007r. do godziny 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek: 1) zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in.: - nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, - wykaz powierzonych części robót, - sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty. 3. Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantującym wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2002-2007) zakres o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia lub w okresie 1 roku wymianę co najmniej 250 szt. okien (lub okien o łącznej pow. co najmniej 500m2) w użytkowanych budynkach, 2) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót. 4. Posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, t.j.: 1) posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, w wysokości co najmniej 100.000,00 zł, 2) środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień. 5. Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Niezależnie od rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres pięciu lat, licząc od zakończenia realizacji umowy. 7. Posiadają ubezpieczenie lub ubezpieczą się od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 100.000,00zł. 8. Zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV. 9. Złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń. 10. Wniosą wymagane wadium. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Wykonawca zobowiązany jest załączyć, do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dodatkowo: 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowę spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwałę wspólników - dotyczącą zadania objętego zamówieniem - uprawniającą do zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowę spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne (art. 230 Ksh) 3) - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowę o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierającą: - zakres solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - wyznaczenie lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 3. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 100.000,00zł - wykonaniu robót w terminie do 15.12.2007r. 4. Informację Banku (lub Spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej) prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy potwierdzającą wysokość posiadanych środków oraz wykazanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy oraz zawierającą dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu (tj. zdolności kredytowej wykonawcy) wskazującą na możliwość wykonania zadania. Informacja musi być wydana nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert, dotyczące: a) osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), b) urzędujących członków władz osób prawnych c) podmiotów zbiorowych. 7. Opinie inwestorów, referencje dotyczące robót, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. 8. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 5 - oświadczenie finansowe, nr 6 - informacja o stanie zatrudnienia. 9. Informacje o wykonawcy robót określające doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, oraz co najmniej jedną referencję wystawioną przez inwestora potwierdzającą wykonanie zakresu o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia lub co najmniej wymianę 250szt. okien (lub okien o łącznej pow. co najmniej 500m2) w użytkowanych budynkach. 10. Wykaz zatrudnionych podwykonawców, który musi posiadać, nazwę firmy, jej adres, regon, NIP, telefon, fax. Do wykazu należy dołączyć umowę przedwstępną z wyspecyfikowanym zakresem czynności wykonywanych przez podwykonawcę. Umowa przedwstępna z podwykonawcą zawierać musi wymagania określone w pkt. 2 rozdz. V, 11. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej. 12. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązanie o ubezpieczeniu co najmniej na kwotę 100.000,00zł. 13. Kopię dowodu wniesienia wadium. 14. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami w tym kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego. 15. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty: 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 3) informacje z KRK o niekaralności osób z kierownictwa firmy (reprezentacja wg rejestru sądowego lub wg zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i podmiotu zbiorowego), 4) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 5) polisę ubezpieczeniową potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność ww. dokumentów: Kopie dokumentów muszą być potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Spółki, Polkowice, Rynek 6 - sekretariat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I obejmuje wymianę okien w budynkach na osiedlu Gwarków i Sienkiewicza oraz przy ul. Górników 1-23, Kolejowej 1-13, 3 Maja 1-14 oraz Sztygarskiej 1-14..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.42.11.24-9, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II obejmuje wymianę okien w budynkach przy ul. Miedzianej, Ratowników, Kolejowej 14-19, Lipowej, Sztygarskiej 15-17..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.42.11.14-6, 45.42.11.24-9, 45.45.30.00-7, 45.43.10.00-4, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE III obejmuje wymianę okien w mieszkaniach właścicieli w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.42.11.24-9, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.