eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrząstowice › Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Chrząstowice w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2007 r. do 30 czerwca 2008 r.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Chrząstowice: Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Chrząstowice w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2007 r. do 30 czerwca 2008 r.
Numer ogłoszenia: 139291 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chrząstowice, ul. Dworcowa 38, 46-053 Chrząstowice, woj. opolskie, tel. 077 4219613, 4219696, fax 077 4219666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Chrząstowice w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2007 r. do 30 czerwca 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci wraz z opiekunem z terenu gminy Chrząstowice do szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym 2007/2008 zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji, zawierającej trasy przewozu i ilość uczniów na danej trasie. Łączna ilość uczniów do przewiezienia do szkół i ze szkół wynosi 261 Długość poszczególnych tras winna być określona przez Wykonawcę po przeprowadzeniu wizji lokalnej, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W uzgodnieniu z organem prowadzącym szkoły Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej trasie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkoły i w drodze powrotnej. Ilość pojazdów na danej trasie przewozu należy dostosować do ilości przewożonych uczniów. Odbiór uczniów na wyznaczonych trasach będzie się odbywał na istniejących przystankach PKS. Uczniowie dowożeni będą do szkół najpóźniej na godzinę 7:55, jednak nie wcześniej niż na godzinę 7:40 Po zakończonych lekcjach uczniowie będą odwożeni w godzinach od 11:15 do 15:45. Faktyczne godziny odjazdów autobusów Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół. Ilość kursów powrotnych zgodnie z zał. nr 8 do specyfikacji. Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom szkół przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 25 miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia. Zestawienie dojazdów uczniów do poszczególnych szkół z terenu gminy Chrząstowice stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji. Wykonawca na podstawie wyżej wymienionego załącznika będzie wystawiał faktury i przekazywał je dyrektorom szkół. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 60 minut. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Oryginalny kod CPV: 60.11.40.00 - Usługi regularnego transportu osób 1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi, - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - dysponują co najmniej 7 kierowcami autobusów z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniem w zakresie przewozu osób. - dysponują co najmniej 7 sprawnymi autobusami 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają polisę, lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 tys. zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg reguły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagany dokument lub oświadczenie: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 2. Formularz cenowy - zał. nr 2 3. Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 - zał. nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi 8. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - zał nr 4 9. Ważne prawo jazdy kat. D dla kierowców autobusów przeznaczonych do wykonania zamówienia 10. Ważne świadectwo kwalifikacji dla kierowców lub zaświadczenie pracodawcy 11. Wykaz autobusów przewidzianych do wykonania zamówienia - zał nr 5 12. Dokumenty potwierdzające sprawność autobusów przewidzianych do realizacji zamówienia- ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW 13. Zaakceptowany druk umowy - zał nr 6 14. Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy) - zał. nr 7 15. Ustanowienie pełnomocnika w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. Może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba (np. radca prawny). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. (jeżeli dotyczy) 16. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzastowice.bip.net.pl w zakładce przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chrząstowice, ul. Dworcowa 38, 46 - 053 Chrząstowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Chrząstowice, ul. Dworcowa 38, 46 - 053 Chrząstowice, sekretariat (pokój nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.