eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Termomodernizacja Wojewódzkiego Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej-etap I - PAWILON 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Istebna: Termomodernizacja Wojewódzkiego Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej-etap I - PAWILON 5
Numer ogłoszenia: 139281 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej , Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Wojewódzkiego Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej-etap I - PAWILON 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie termomodernizacji obiektu szpitala zgodnie z dokumentacją projektową poprzez ocieplenie ścian i stropów oraz wykonaniem robót dekarskich. Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poszerzenia przedmiotu zamówienia o roboty niezbędne z punktu widzenia właściwej realizacji przedsięwzięcia oraz zmiany niektórych rozwiązań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 3)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych. 4)Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych. 5)W ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali roboty budowlane o wartości średniorocznej nie mniejszej niż 500 000 złotych. Zakres tych robót winien zawierać się w: wymiana stolarki okiennej, dekarskie, termomodernizacje, elewacyjne, tynkarskie itp., ale nie może obejmować takich, które wykraczają poza zakres rzeczowy niniejszego zamówienia jak: roboty drogowe, konstrukcje, rurociągi, kotłownie itp. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów i oświadczeń oraz ich analizę pod względem formalnym i merytorycznym. 3.Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, wskazanego w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Oświadczenie w treści identycznej jak załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Parafowany wzór umowy (załącznik nr 3) 4. Dokumenty potwierdzające, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 pkt. 9, ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), których średnioroczna wartość wynosi nie mniej niż 500 000 złotych. 6. Dokumenty potwierdzające sytuację finansową oferenta zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych. b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych. 7. Pełnomocnictwo - jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy na realizację przedsięwzięcia umowę regulującą współpracę oferentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej 43-470 Istebna 500.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej 43-470 Istebna 500 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.