Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Warszawa: Wykonanie rewaloryzacji części Parku Kombatantów
Numer ogłoszenia: 139252 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rewaloryzacji części Parku Kombatantów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Ułożenie nawierzchni alejek pieszo-jezdnych z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na warstwie pospółki o grubości 5 cm na wcześniej ułożonych warstwach dolnych z kruszyw łamanych pomiędzy istniejącymi obrzeżami betonowymi; b) Ułożenie nawierzchni alejek pieszych z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej na warstwie pospółki o grubości 5 cm na istniejącej podbudowie pomiędzy wbudowanymi betonowymi obrzeżami; c) Uzbrojenie rewaloryzowanego terenu w latarnie parkowe wraz z uruchomieniem oświetlenia. Zakres prac rewaloryzacji części Parku Kombatantów obejmuje kontynuację prac wykonanych pod koniec 2007 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1) złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu: - min 1 zamówienia obejmującego roboty drogowe brukarskie o wartości min. 150 000,00 zł brutto; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. 5) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł w postaci: - środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika, zdolność kredytowa Wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że Wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z ubiegających się wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 3) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wskazać min 1 zamówienie obejmujące roboty drogowe brukarskie o wartości min. 150 000,00 zł brutto; Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek. 4) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Kierownicy robót muszą być wpisani na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień kierowników robót oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów musi spełniać łącznie wymagania zamawiającego. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, w tym minimum sprzęt wymieniony poniżej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ: Rodzaj sprzętu 1. Pojazd ciężarowy samowyładowczy o ładowności do 5,0 t - wymagana ilość 2 szt. 2. Koparko-ładowarka - wymagana ilość 1 szt. 3. Zagęszczarka płytowa - wymagana ilość 3 szt. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie. 6) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł w postaci: - środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika zdolność kredytowa Wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że Wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawcy posiadają rachunki, potwierdzające że Wykonawcy (lub jeden z Wykonawców) posiadają łącznie środki finansowe lub łącznie (albo jeden z Wykonawców) posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 213 lub pocztą. Cena SIWZ 22 zł. SIWZ pocztą (cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ - kasa urzędu lub przelew (nr konta - strona internetowa zamawiającego)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, adres jw. pok. Nr 213, piętro II..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.