eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Olsztyn: dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych
Numer ogłoszenia: 139222 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, faks 89 5422815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych (m.in. atramenty, bloczki samoprzylepne, bloki: biurowe, rysunkowe, techniczne, brystole, cienkopisy, datowniki, długopisy, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, flamastry, folie: do laminacji, do drukarek, samoprzylepne (A-4 i A-3), foliopisy, grafity do ołówków automatycznych, grzbiety do bindowania, gumki ołówkowe, holdery z taśmą, identyfikatory z klipsem, kalki kreślarskie, kartony, kleje: biurowe, butapren, introligatorski, polimerowe, vikol, w płynie, w sztyfcie; klipy biurowe, koperty, korektory, kostki biurowe, koszulki na dokumenty, kredki ołówkowe, linijki: aluminiowe, przezroczyste, listwy zaciskowe, markery, naboje atramentowe, nawilżacze do palców glicerynowe, nożyczki biurowe, nożyki do cięcia papieru, noże introligatorskie, ofertówki, okładki do bindowania, ołówki: drewniane, automatyczne; ostrza wymienne do nożyków, papier: kancelaryjny w niebieską kratkę, kolorowy, ozdobny, pakowy, pinezki, piórka kulkowe, plastelina, podajniki do taśmy, podkłady na biurko, poduszki do stempli, pojemniki na dokumenty i spinacze, tacki na dokumenty, przekładki do segregatorów, przyborniki na biurko, pudełka archiwizacyjne, rozszywacze, segregatory, skoroszyty, skorowidze, spinacze biurowe, sznurki: dratwa, kord; szpilki, taśmy klejące biurowe i pakowe, teczki, temperówki, tusze do stempli, wizytowniki obrotowe, wkłady: do długopisów, cienkopisów i piór kulkowych, zakładki indeksujące, zakreślacze, zawieszki na klucze, zeszyty, zszywacze i zszywki) w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane przedmioty i materiały powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad, nie mogą to być przedmioty po naprawie lub regeneracji. 3. Dostawa przedmiotów i materiałów odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3674 w Olsztynie, ul. Saperska 1. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (Podstawa prawna art. 29 ust. 3 Pzp). W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.60.00.00 - Tusz 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.92.30 - Koperty 37.82.21.00 - Kredki 39.54.11.30 - Sznurek 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 39.29.25.00 - Linijki 24.91.00.00 - Kleje 37.82.23.00 - Kredy 30.19.11.40 - Akcesoria do identyfikacji osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3500,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 3674, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 09:00, miejsce: JW 3674, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1,w kancelarii jawnej, bud.nr 1, pok.nr 18, parter, w dni robocze od 8.00-14.30.Nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.