eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie zarządzania usługami geoinformatycznymi dla pracowników komórek organizacyjnych Urzędu m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Warszawa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie zarządzania usługami geoinformatycznymi dla pracowników komórek organizacyjnych Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 139209 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie zarządzania usługami geoinformatycznymi dla pracowników komórek organizacyjnych Urzędu m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zarządzania usługami geoinformatycznymi w ramach podniesienia kwalifikacji pracowników Urzędu m.st. Warszawy oraz wdrażania najlepszych praktyk w ww. zakresie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy w wysokości 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że dysponują lub będą dysponowali osobami (trenerami), którzy posiadają opisane poniżej kwalifikacje w zakresie poszczególnych modułów szkolenia: W zakresie modułu 1 bez gry symulacyjnej, trener musi posiadać: a) akredytację trenerską ITILRFoundation Approved Trainer oraz aktualny certyfikat ITILR Expert, b) doświadczenie w prowadzeniu symulacji biznesowych, szkoleń, autorskich i autoryzowanych szkoleń z zakresu ITIL (minimum 100 uczestników), w ciągu dwóch ostatnich lat, c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu dedykowanych rozwiązań dla sektora publicznego, d) doświadczenie w zakresie wsparcia doradczego we wdrożeniu dedykowanych rozwiązań opartych na ITILR, w co najmniej jednym projekcie w ciągu trzech ostatnich lat. Trener prowadzący szkolenie w ramach modułu 1, w zakresie bez gry symulacyjnej, może prowadzić również grę symulacyjną, jeśli spełnia on wymagania dla trenera gry symulacyjnej. W zakresie gry symulacyjnej trener musi posiadać: 1) certyfikat trenerski z zakresu gry symulacyjnej Apollo 13 - Certified Trainer Apollo 13 an ITSM case experience TM 2) doświadczenie w prowadzeniu gier symulacyjnych zgodnych z metodyką ITILR, ze szczególnym uwzględnieniem gry symulacyjnej Apollo 13 an ITSM case experience TM (minimum 70 uczestników), w ciągu trzech ostatnich lat. W zakresie modułów 2,3,4 trener musi posiadać: a) aktualny certyfikat ITILR Expert, b) doświadczenie w prowadzeniu symulacji biznesowych, szkoleń, autorskich szkoleń z zakresu ITIL (minimum 100 uczestników), w ciągu dwóch ostatnich lat, c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu dedykowanych rozwiązań dla sektora publicznego, d) doświadczenie w zakresie wsparcia doradczego we wdrożeniu dedykowanych rozwiązań opartych na ITILR, w co najmniej dwóch projektach w ciągu trzech ostatnich lat. Poszczególne moduły 2,3,4 mogą prowadzić różni trenerzy, pod warunkiem spełnienia powyższych warunków przez każdego z nich osobno.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      oświadczenie wykonawcy w zakresie realizacji modułu ITILRFoundation wraz z egzaminem certyfikacyjnym oraz grą symulacyjną Apollo 13 an ITSM case experience TM - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; b) jeżeli wykonawca nie należy do grupy kapitałowej składa taką informację - wg wzoru określonego w załaczniku do SIWZ. c) oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. d) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III (12 i 13 SIWZ), a w szczególności zgodnie z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej Oferty, z wyłączeniem wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2. 2. W następujących przypadkach mogą nastąpić istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy: a) zaistnienie okoliczności siły wyższej, o której mowa w § 2 ust. 7, która może wpłynąć na termin realizacji, z zastrzeżeniem niezwłocznego powiadomienia drugiej Strony na piśmie o fakcie wystąpienia takiej okoliczności oraz udokumentowania jej właściwymi dowodami, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa, związanych z przedmiotem Umowy, dokonanej po dacie zawarcia Umowy, c) stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień Umowy jest niezgodne z prawem, d) zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed datą zawarcia Umowy, mających wpływ na przedmiot Umowy lub na warunki jego realizacji. 3. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w następstwie przyczyn wymienionych w ust. 2 lit. a) - d) mogą dotyczyć: a) terminu realizacji Umowy, w związku ze zmianą trenera prowadzącego Szkolenie, z przyczyn wymienionych ust. 2 lit. a), b) procedur o charakterze formalnym, z przyczyn wymienionych w ust. 2 lit. b) - d). 4. Zmiana Umowy z powodu okoliczności wskazanych w ust. 1 może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy nie są one spowodowane działaniem Wykonawcy bądź zaniechaniem działania przez Wykonawcę.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin otwarcia ofert 09.07.2014 r. godz. 11:30 Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, sala 16, piętro IV 2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Anna Wilimowska stanowisko służbowe: Inspektor w Biurze Geodezji i Katastru tel. 22/44 31 890 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Jolanta Kotowicz stanowisko służbowe: Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/443-14-13..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.