eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dokończenie wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Lipskiej oraz termomodernizacja budynku ZSO nr 4 przy ul. Osiedlowej 36 w Radomiu - dokończenie wymiany stolarki okiennej w budynku dydaktycznym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Radom: Dokończenie wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Lipskiej oraz termomodernizacja budynku ZSO nr 4 przy ul. Osiedlowej 36 w Radomiu - dokończenie wymiany stolarki okiennej w budynku dydaktycznym
Numer ogłoszenia: 139181 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 92172 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620471, fax 048 3620532.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Lipskiej oraz termomodernizacja budynku ZSO nr 4 przy ul. Osiedlowej 36 w Radomiu - dokończenie wymiany stolarki okiennej w budynku dydaktycznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 przy ul. Osiedlowej 36 w Radomiu - dokończenie wymiany stolarki okiennej w budynku dydaktycznym oraz dokończenie wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Lipskiej Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie zadania nr I w postaci (Dokończenie wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Lipskiej), w tym: 1. Demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej - ok. 154,98 m2 (92 szt.), 2. Demontaż parapetów zewnętrznych, 3. Demontaż podokienników z lastryka i montaż podokienników prefabrykowanych z konglomeratu, 4. Montaż stolarki okiennej z PCV - ok. 154,98 m2 (92 szt.) 5. Montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej 6. Demontaż i montaż stolarki drzwiowej - ok. 25,24 m2 (7 szt.) Wykonanie zadania nr II w postaci (Termomodernizacji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 przy ul. Osiedlowej 36 w Radomiu - dokończenie wymiany stolarki okiennej w budynku dydaktycznym), w tym: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej zewnętrznej - ok. 553 m2, b) demontaż parapetów zewnętrznych - ok. 113 m2, c) montaż nowej stolarki okiennej z PCV zewnętrznej - 124 szt. tj. ok. 553 m2, d) montaż drzwi stalowych zewnętrznych - ok. 9,0 m2, e) montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej - ok. 113 m2, f) uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych na ościeżach wraz z malowaniem, g) usunięcie elementów i gruzu z rozbiórki poza budynek i wywóz ich na wysypisko.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 602106,42 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Zegadło i Bartłomiej Zegadło wspólnicy spółki cywilnej Zakład Budowlano-Handlowy FRESCO s.c., ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 255027.92
  • Oferta z najniższą ceną: 255027.92 / oferta z najwyższą ceną: 412095.85
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.