eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont sanitariatów w budynku A przy ul. Racławickiej w Koszalinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Koszalin: Remont sanitariatów w budynku A przy ul. Racławickiej w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 139177 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75607 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku A przy ul. Racławickiej w Koszalinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont sanitariatów w budynku A przy ul. Racławickiej w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Opis robót. Roboty budowlane: Wykonanie robót ma na celu przystosowanie pomieszczeń objętych modernizacją do pełnienia funkcji sanitariatów zgodnie z ich przeznaczeniem, poprzez wymianę i naprawę elementów wykończenia wnętrz (tynki, okładziny ścienne, posadzki, malowanie). W zakres robót wchodzi: -naprawa tynków w pomieszczeniach ze skrobaniem farb, wykonaniem przecierek i gładzi gipsowych, -skucie starych okładzin ceramicznych ścian w sanitariatach i wykonanie nowych, -naprawa istniejących podłoży. Wykonanie nowych posadzek, -dostawa i montaż ścianek wydzielających kabiny sanitarne w sanitariatach, -montaż drzwi wewnętrznych, -malowanie pomieszczeń farbą lateksową, -montaż sufitów. Roboty sanitarne: Należy w remontowanych łazienkach wykonać nową instalację wodociągową z rur polietylenowych wielowarstwowych wraz z podejściami do baterii umywalkowych stojących z czujnikiem ruchu. Do spłukiwania pisuarów wbudować elektrozawór spustowy sieciowy 230 V. Do przygotowania cwu należy zamontować elektryczne przepływowe podgrzewacze indywidualne o mocy 6 KW montowany poniżej umywalki podłączony poprzez zawór odcinający do baterii stojącej. W remontowanych sanitariatach należy wbudować umywalki blatowe wpuszczane, miski ustępowe podwieszane lejowe na stelażu podtynkowym z przyciskiem spłukującym, pisuary z automatycznym zaworem spłukującym osadzonymi na stelażu podtynkowym .Nową instalację sanitarną wraz z podejściami wykonać z rur PVC o średnicach 110mm, 75mm,50mm łączonych na wcisk z uszczelką elastomerową. W łazience męskiej 1 i 2 piętro wykonać dodatkowe podejścia wodociągowe oraz dodatkowe podejścia pod umywalki i muszle stojące dla niepełnosprawnych które będą montowane w terminie późniejszym. Roboty elektryczne: W remontowanych pomieszczeniach istniejące stare instalacje elektryczne należy usunąć. Wskazane urządzenia i aparaty elektryczne należy zdemontować. Zgodnie z załączonym kosztorysem i szczegółowym opisem w SIWZ, w sanitariatach należy zainstalować rozdzielnice i wykonać zasilanie tych rozdzielnic ( YDY 5x6mm2 /750V). Do montażu i zasilenia są także nowe gniazda wtyczkowe 230V (YDY 3x2,5mm2 /750V), oraz oprawy oświetleniowe LED (YDY 3x1,5mm2 /750V). W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać instalacje: - przepływowy ogrzewacz wody (6kW, 5x2,5mm2 5mm2/750V - zasilanie dwu lub trzyfazowe) - oświetlenie sufitowe - (oprawy LED o IP większe,równe 4) - oświetlenie nad lustrem (LED o IP wieksze, równe44) - gniazdo 230V (min. IP44) - pisuary z automatycznym zaworem spustowym 230V - bezdotykowe baterie umywalkowe z czujnikiem 230V Po pracach instalacyjnych należy wykonać badania instalacji elektrycznej i pomiary oświetlenia. Inwestor po zakończeniu prac na dzień odbioru wymaga pełnej dokumentacji powykonawczej.2. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga udzielenia min.36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 4.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany PRIMA Zenek Bednarek, ul. Słowików 7, 75-819 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110989,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 130000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202805,82

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.