eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › Roboty remontowo-budowlane, dekarsko-blacharskie, zduńskie, malarskie, murarsko-tynkarskie, betoniarskie, wodno-kanalizacyjne i inne w bydynkach Administracji Domów Mieszkalnych w Jasieniu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Jasień: Roboty remontowo-budowlane, dekarsko-blacharskie, zduńskie, malarskie, murarsko-tynkarskie, betoniarskie, wodno-kanalizacyjne i inne w bydynkach Administracji Domów Mieszkalnych w Jasieniu
Numer ogłoszenia: 139160 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych , ul. Kolejowa 9, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 068 3710443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane, dekarsko-blacharskie, zduńskie, malarskie, murarsko-tynkarskie, betoniarskie, wodno-kanalizacyjne i inne w bydynkach Administracji Domów Mieszkalnych w Jasieniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowo-budowlanych wg harmonogramu Administracji Domów Mieszkalnych Jasień w budynkach Administracji Domów Mieszkalnych Jasień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oferent składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 3. Oferent składający ofertę musi nie zalegać z opłatami do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz do Urzędu Skarbowego. 4. Wykonawca musi dysponować wiedzą i doświadczeniem do wykonania niniejszego zamówienia tj. wykonywał usługę o takim charakterze przynajmniej przez okres 1 roku w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2006-2008) o zakresie odpowiadającym charakterem i złożonością przedmiotowi zamówienia. 5. Wykonawca musi dysponować odpowiednim personelem i sprzętem do wykonania usługi. 6. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1.Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: - Ofertę Rozdział II - SIWZ - Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenia o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Formularz cenowy załącznik nr 6 - Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub umowę konsorcjum. Umowa konsorcjum powinna zawierać m.in.: a) oznaczenie stron umowy, b) jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i okres obowiązywania gwarancji i rękojmii, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów (pełnomocnika), uprawnionego do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, f) wskazanie konta bankowego, na które będą regulowane świadczenia pieniężne od Zamawiającego, g) zasadę solidarnej odpowiedzialności podmiotów za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, h) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty. - Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, formę zatrudnienia, wg załącznika nr 3 do oferty - Wykaz świadczonych usług w okresie ubiegłych 3 lat (lata 2006-2008) o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia z podaniem ich dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 4 do oferty - Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 do oferty zadania zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Mieszkalnych ul. Kolejowa 9 68-320 jasień.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.