eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwację biurowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek będących na wyposażeniu MOPS w Krakowie w latach 2011-2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Kraków: Konserwację biurowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek będących na wyposażeniu MOPS w Krakowie w latach 2011-2012.
Numer ogłoszenia: 13910 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6651 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwację biurowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek będących na wyposażeniu MOPS w Krakowie w latach 2011-2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja biurowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek będących na wyposażeniu MOPS w Krakowie w latach 2011-2012, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Przedmiotem I części zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych (serwis pogwarancyjny) 2 urządzeń wielofunkcyjnych Sharp ARM 316, stanowiących wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w następującym zakresie: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: Filia Nr 3 MOPS w Krakowie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3, Filia Nr 9 MOPS w Krakowie na os. Teatralnym 24. 2. Przedmiotem II części zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych następujących urządzeń wielofunkcyjnych, objętych gwarancją (serwis gwarancyjny): 1) Konica - Minolta bizhub 222 (1 szt.), zakres: konserwacja, naprawa, wymiana części eksploatacyjnych: toner, zespół bębna, developer. Lokalizacja urządzenia: Sekcja ds. Zarządzania Projektami, Kraków ul. Dąbrowskiego 24. 2) Sharp AR-5516 (1 szt.), zakres: konserwacja, naprawa, wymiana następujących części eksploatacyjnych: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, listwa olejowa utrwalacza, wałek górny, wałek dolny, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Lokalizacja urządzenia: Streetwork, Kraków ul. Radzikowskiego 37. 3. Przedmiotem III części zamówienia jest konserwacja i naprawa następujących drukarek eksploatowanych przez Zamawiającego (serwis pogwarancyjny): HP 2015DN, HP 2055DN, HP 3005DN, HP 3505DN, HP LJ 5200DTN, OKI B430DN, OKI B6300DN, HP CP3525DN, HP LJ 1100, HP LJ 1200, HP LJ 1300, HP LJ 2200, HP LJ 2420DN, HP LJ5550DN, HP LJ5L, HP LJ6L, OKI ML3390, Samsung ML-2251N. 1) Łączna ilość urządzeń: 150. 2) Lokalizacja urządzeń w Krakowie: a) ul. Józefińska 14, b) ul. Rzeźnicza 2, c) ul. Radzikowskiego 37, d) ul. Powstańców Wielkopolskich 3, e) os. Szkolne 34, f) ul. Praska 52, g) ul. Dietla 64, h) al. Słowackiego 46, i) ul. Jerzmanowskiego 37, j) os. Teatralne 24 k) os. Słoneczne 15, l) ul. Miśnieńska 58, m) ul. Felicjanek 15, n) ul. Beskidzka 30, o) ul. Dąbrowskiego 24, p) ul. Makuszyńskiego 19a. 3) Zakres konserwacji i naprawy: a) całkowity demontaż drukarki, b) sprawdzenie drukarki pod kątem ewentualnych uszkodzeń, c) w razie konieczności, na wniosek Zamawiającego, wykonanie ekspertyzy stanu technicznego drukarki, d) oczyszczenie drukarki z wszelkich zanieczyszczeń, e) oczyszczenie układu napędowego drukarki, f) oczyszczenie układu zagrzewania drukarki (wałek dociskowy oraz grzewczy), g) oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, wałki registracyjne, rolki prowadzące, rolki wyjścia) h) smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, i) ewentualna wymiana uszkodzonych części, w razie konieczności, na podstawie odrębnego zamówienia złożonego przez Zamawiającego w formie e-maila lub faksu, j) montaż oczyszczonych elementów drukarki, k) sprawdzenie prawidłowości poboru papieru i wszystkich podzespołów drukarki po wykonaniu usługi oraz ewentualna regulacja, l) oczyszczenie obudowy drukarki, m) wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości usługi i ewentualne poprawki, n) wystawienie szczegółowej karty serwisowej drukarki. Karta serwisowa stanowi dokument rozliczeniowy oraz gwarancyjny dla wymienionych części, a także potwierdzenie rękojmi na wykonaną usługę, o) dojazd oraz transport. 4. Przedmiotem IV części zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych 4 urządzeń wielofunkcyjnych Brother MFC 8370DN, eksploatowanych przez Zamawiającego, objętych gwarancją (serwis gwarancyjny), w następującym zakresie: konserwacja, wymiana tonera. Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych Zamawiającego w Krakowie: a) przy ul. Semperitowców 13, b) przy ul. Dobrego Pasterza 72, c) przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3, d) przy ul. Urzędniczej 20/3. 5. Warunki dodatkowe: 1) Wykonanie napraw spoza zakresu określonego w ust. 1-4 Zamawiający może zlecić Wykonawcy na podstawie ekspertyzy sporządzonej przez Wykonawcę. Dotyczy to w szczególności wymiany części nie związanych bezpośrednio z ilością kopii wykonanych przez urządzenie. Ekspertyzy będą każdorazowo wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie. 2) W cenach czynności serwisowych należy uwzględnić koszt materiałów, robocizny, niezbędnego sprzętu oraz sporządzania ekspertyz, o których mowa w pkt 1. 3) W przypadku urządzeń wskazanych w II i IV części zamówienia z uwagi na to, że są one objęte gwarancją, Zamawiający bezwzględnie wymaga stosowania wyłącznie oryginalnych części producenta. Wykonawca odpowiada finansowo za uszkodzenia i awarie maszyn, powstałe w zawiązku z realizacją przedmiotu zamówienia, w przypadku nie uznania ewentualnych roszczeń gwarancyjnych. 4) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do faktury dołączyć kartę serwisową zawierającą co najmniej: nazwę komórki organizacyjnej, w której wykonano usługę, termin wykonania usługi, rodzaj urządzenia, przebieg urządzenia (jeżeli posiada licznik), wykaz wykonanych czynności i wymienionych części, potwierdzenie wykonania usługi przez pracownika komórki, w której usługa była wykonywana. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych usług serwisowych w obrębie usług wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego formularza ofertowego w tym również do realizacji usług, których wykonanie nie zostało przewidziane w danym roku. 6) Zamawiający będzie zlecał wykonywanie usług serwisowych, objętych przedmiotem zamówienia, w postaci zleceń częściowych w formie faksu lub e-maila. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wypłacenia wynagrodzenia za wykonane usługi dotyczącej wymiany części, w przypadku jeżeli zostanie ona wymieniona po mniejszym przebiegu, niż wskazano w ofercie. Liczba wykonywanych w danym roku konserwacji jest uzależniona od liczby wykonanych przez urządzenie kopii. W przypadku wykonania mniejszej niż zakładano liczby kopii, konserwacja wykonywana może być co 6 miesięcy. Wykonawca IV części zamówienia będzie wykonywał konserwację serwisową co 6 miesięcy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, bez otrzymywania zleceń częściowych. 8) Koszty dojazdu mogą być doliczane jednorazowo przy wykonanej usłudze. Zakazuje się dzielenia wykonywanych usług w celu wielokrotnego doliczania kosztów dojazdu. 9) Usługi mają być wykonywane w komórkach organizacyjnych Zamawiającego, w których znajdują się urządzenia, w godzinach pracy Zamawiającego: pon. 9:00 - 17:00, wt. - pt. 7:30 - 15:30, w dni robocze. 10) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zezwala na zabranie urządzeń do serwisu. W takim wypadku Wykonawca bezpłatnie zapewni równoważny sprzęt zastępczy, na czas dokonania naprawy. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przez niego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się je naprawić w terminie do 7 dni od chwili ich wyrządzenia, w przeciwnym razie Zamawiający zleci usuniecie szkód zastępczo - na koszt Wykonawcy. 12) Na zamontowane części Wykonawca udziela gwarancji na okres ich trwałości wskazany w załączniku nr 1 do niniejszego formularza ofertowego. W przypadku, gdy trwałość części będzie mniejsza niż 80 % w stosunku do wskazanej w ofercie, Wykonawca wymieni każdorazowo część bezpłatnie. 13) Naprawy w ramach rękojmi i gwarancji będą wykonywane bezpłatnie (w tym bez kosztów dojazdu) w terminie: a) w następnym dniu roboczym po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego dot. I, II i IV część zamówienia b) do 2 dni roboczych dot. III zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Copynet, Helena Kądziela, os. Boh. Września 35/6, 31-621 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6396,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16767,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Copynet, Helena Kądziela, os. Boh. Września 35/6, 31-621 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4415,70

  • Oferta z najniższą ceną: 4415,7 / Oferta z najwyższą ceną: 9439,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expert Poland II, ul. Szlak 24, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27134,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24117,84

  • Oferta z najniższą ceną: 24117,84 / Oferta z najwyższą ceną: 43980,1

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Copynet, Helena Kądziela, os. Boh. Września 35/6, 31-621 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11857,20

  • Oferta z najniższą ceną: 11857,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16334,4

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.