Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro
na
serwis pogwarancyjny zapewniający sprawność systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem.
(znak sprawy: K.C.O./PN/ 47 / 2016)
Numer ogłoszenia: 139051 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2514533, faks 32 2514533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny zapewniający sprawność systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem. (znak sprawy: K.C.O./PN/ 47 / 2016).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dwuletni serwis pogwarancyjny zapewniający sprawność systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem. Serwis pogwarancyjny obejmuje: a) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest: a1/ nieprawidłową eksploatacją urządzeń, a2/ ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane/nieupoważnione przez Wykonawcę a3/ uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania b) uaktualnianie oprogramowania do najnowszych wersji, c) przeglądy serwisowe zgodnie z wymogami producenta sprzętu, d) dostępność części zamiennych min. przez okres obowiązywania umowy, e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosić będzie do 24 godzin (licząc dni robocze) od momentu zgłoszenia awarii faksem. Awarie Zamawiający zgłasza Wykonawcy faksem, w trybie 24/7 ( 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu), f) zapewnienie na czas naprawy elementu/elementów zastępczych (o co najmniej takich samych parametrach technicznych, funkcjonalności jak pierwotnie dostarczone) z zagwarantowaniem sprawności systemu w przypadku przekroczenia łącznej niesprawności elementu/ów systemu powyżej 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od zawarcia umowy. g) wymianę elementu/ów na fabrycznie nowe (o co najmniej takich samych parametrach technicznych i okresie gwarancji jak pierwotnie dostarczone) w przypadku przekroczenia łącznej niesprawności systemu PACS/RIS powyżej 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych /wlicza się okres zastosowania elementu/ów zastępczego/ h) podłączenie do systemu PACS/RIS urządzeń generujących obrazy, które będą zakupione przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny Elementy składowe systemu PACS/RIS posiadanego przez Zamawiającego wykazano w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- w wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadcze potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kco.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii ul. Raciborska 26, 40 - 074 Katowice, Dział Księgowości.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Katowickie Centrum Onkologii ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa zasilania rezerwowego w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w poznaniu, Pile i Kaliszu
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH SYSTEMÓW ELEKTRYCZNYCH I TELETECHNICZNYCH ZAINSTALOWANYCH W BUDYNKU TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE"
- Wyk. usług w zakr. kons. oraz bieżących napraw urz. drukujących, kopiujących i skanujących, zasilaczy oraz sprz. komp. znajdującego się na wyposażeniu 6 WOG oraz jedn. i instytucji będących na zaop.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.