eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Kielce: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 139032 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43784 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów szkoleniowych i ramowych programów kursów i na ich podstawie przeprowadzenie szkoleń zamkniętych oraz kursów dla pracowników Urzędu Miasta Kielce. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części/zadań. Zadanie 1. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno - biurowych. Zadanie 2. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Techniki legislacji aktów prawa miejscowego i ich publikacja w świetle nowelizacji przepisów - jak unikać błędów w redagowaniu i ogłaszaniu aktów prawnych - warsztaty. Zadanie 3. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy o finansach publicznych. Zadanie 4. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamawiających. Zadanie 5. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Instrukcja Kancelaryjna - elektroniczna archiwizacja dokumentów. Zadanie 6. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kodeks Postępowania Administracyjnego. Zadanie 7. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa geodezyjnego i rozporządzeń dotyczących zmian w przepisach geodezyjnych. Zadanie 8. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym. Zadanie 9. Przygotowanie i przeprowadzenie 2 - dniowego szkolenia doskonalącego, wyjazdowego dla auditorów wewnętrznych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym. Zadanie 10. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu zasad akcji kurierskiej. Zadanie 11. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta i postępowania z trudnym klientem. Zadanie 12. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu asertywności. Zadanie 13. Przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego. Zadanie 14. Przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka migowego. 3. Szkolenia należy zorganizować i przeprowadzić zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Terminy rozpoczęcia poszczególnych szkoleń i kursów, stosownie do potrzeb Zamawiającego, zostaną uzgodnione z wykonawcą na co najmniej 15 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia danego szkolenia/kursu. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia, z dokładnością do miesiąca, wraz z terminami wykonania poszczególnych zadań został określony w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi oraz wg ramowych programów szkoleń opracowanych przez Wykonawcę i przedstawionych do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego szkolenia. 6. Wykonawca wraz z ramowym programem szkolenia zobowiązany jest doręczyć Zamawiającemu konspekt wykładu w wersji pisemnej oraz materiały szkoleniowe , notatniki i długopisy w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest wydać, wystawione imiennie dla każdego z uczestników szkolenia, zaświadczenia o uczestnictwie w danym szkoleniu. Kopie zaświadczeń wystawionych uczestnikom szkoleń oraz imienny wykaz osób, które uczestniczyły w danym szkoleniu wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 15 dni roboczych po przeprowadzeniu danego szkolenia. 8. W przypadku kursów językowych Wykonawca zapewni każdej osobie biorącej udział w kursie pomoce naukowe - podręczniki i zeszyty ćwiczeń oraz wszelkie materiały potrzebne lektorom do prowadzenia zajęć, oraz przeprowadzi egzamin końcowy i wyda imienne zaświadczenia/certyfikaty ukończenia dla każdego uczestnika kursu. Kopie zaświadczeń/certyfikatów wystawionych uczestnikom kursów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 15 dni roboczych po ich zakończeniu. 9. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno - biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERWIS KADR Tomasz Mazur, ul.Iłżecka 20, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 980200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Techniki legislacji aktów prawa miejscowego i ich publikacja w świetle nowelizacji przepisów - jak unikać błędów w redagowaniu i ogłaszaniu aktów prawnych - warsztaty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3940,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy o finansach publicznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACJI LIBRA Elżbieta Krzak, ul. Lazurowa 19, 54-044 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2790,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Instrukcja Kancelaryjna - elektroniczna archiwizacja dokumentów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kodeks Postępowania Administracyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych, ul. Gwiaździsta 15a/42, 01-651 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quality Progress, ul.Wł.Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10398,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10398,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie 9. Przygotowanie i przeprowadzenie 2 - dniowego szkolenia doskonalącego, wyjazdowego dla auditorów wewnętrznych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quality Progress, ul.Wł.Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58216,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie 11. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta i postępowania z trudnym klientem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2084,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2022,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7872,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie 12. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu asertywności.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2084,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7872,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie 13. Przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Językowe IDEA Sp. z o.o., Stary Rynek 71/72, 61-772 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.