eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Dowóz uczniów do Zespołu Szkoł Nr 3 w Kwaczale z miejscowości Okleśna.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Alwernia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkoł Nr 3 w Kwaczale z miejscowości Okleśna.
Numer ogłoszenia: 139017 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkoł Nr 3 w Kwaczale z miejscowości Okleśna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 3 w Kwaczale z miejscowości Okleśna w roku szkolnym 2007/2008 tj; od 3 września 2007 roku do 20 czerwca 2008 roku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.50.00 - Usługi samochodowego transportu osób Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewiajacej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami postępowania przetargowego i przyjęciu ich bez zastrzeżeń - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Potwierdzona aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź wpis do rejestru sądowego. W przypadku gdy wykonawcą jest spółka cywilna potwierdzona kopia umowy spółki. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłatą opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społęczne (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert). 8. Kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 9. Kserokopia prawa jazdy i świadectwa kwalifikacji. 10. Kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym wykonywany jest dowóz uczniów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można nabyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 101..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego- Biuro Obsługi Klienta /I piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.