eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Wykonanie robót remontowo - budowlanych polegajacych na likwidacji zawilgocenia i zabezpieczenie scian piwnic w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku wpisanego do rejestru zabytków pod numeremA- 43/M.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Brzesko: Wykonanie robót remontowo - budowlanych polegajacych na likwidacji zawilgocenia i zabezpieczenie scian piwnic w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku wpisanego do rejestru zabytków pod numerem: A- 43/M.
Numer ogłoszenia: 139014 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury w Brzesku, ul. Kościuszki 7, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 6849660, fax 0-14 6849661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.brzesko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo - budowlanych polegajacych na likwidacji zawilgocenia i zabezpieczenie scian piwnic w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku wpisanego do rejestru zabytków pod numerem: A- 43/M..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty rozbiórkowe chodników: -zebranie nawierzchni z kostki betonowej ,rozebranie płytek chodnikowych -betonowych na podsypce piaskowo-cementowej 2. Roboty ziemne i wykopy , wywóz ziemi 3.Oczyszczenie powierzchni murów . 4.Spoinowanie murów z kamienia oraz obrzutka cementowa pod izolacje. 4.Izolacja przeciwwilgociowa z folii PCW. 5.Drenaż opaskowy z rur karbowanych PCW, 6. Studzienki drenażowe w systemie /VAWIN/. 7.Nawierzchnie z kostki brukowej . 8.Wykonanie lub wymiana izolacji poziomej ścian fundamentowych w murach z cegły . 9.Odbicie tynku na ścianach wewnętrznych zaprawą cementowo-wapienna o pow. odbijanych tynków 10.Powlekanie i gruntowanie płaszczyzn pełnych i siatki zaprawą cementową 11.Rozebranie wykładziny ściennej 12. Licowanie ścian płytkami na klej. 13.. Uprzątnięcie miejsca robót po zakończeniu prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złozonych przez wykonawcę oferty i dokumentów. Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń - załącznik Nr 1 SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 4.Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 5.Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 4 SIWZ 6.Oryginał lub kserokopia potwierdzona pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, ( jeżeli nie wynika z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. 7.Wykaz wykonanych minimum 3 robót remontowo- budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziale zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu prac remontowo - budowlanych odpowiadających rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości każdej z nich co najmniej 80% ceny podanej przez Wykonawcę dla niniejszego zamówienia - załącznik Nr 5 SIWZ 8.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinie lub referencje podmiotu wskazanego w załączniku nr 5 stwierdzające, że zamówienie, o którym mowa w załączniku zostało wykonane należycie, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wskazanego podmiotu). 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Wykaz części zamówienia , które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.brzesko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury 32 - 800 Brzesko ul.Kościuszki 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury 32 - 800 Brzesko ul.Kościuszki 7 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.