eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznica › Remont nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Osiecznica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Osiecznica: Remont nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Osiecznica
Numer ogłoszenia: 139010 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Osiecznica, ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie, tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, fax (075) 73 12 148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: osiecznica.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Osiecznica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Osiecznica zgodnie ze specyfikacjami technicznymi opracowanymi przez ZID - Zakład Inżynierii Drogowej Zbigniew Choryłek ul. Turkusowa 7 Kruszyn, 59-700 Bolesławiec, w skład przedmiotu zamówienia wchodzą drogi: 1) Ołobok - w granicach działki nr 792, 785, 2) Ołobok - w granicach działki nr 429, 456, 466/2, 3) Ołobok - w granicach działki nr 479/1, 479/2, 462/2, 4) Ołobok - w granicach działki nr 187, 201, 184/3, 5) Ołobok - w granicach działki nr 138, 6) Ołobok - w granicach działki nr 105, 7) Ołobok - w granicach działki nr 280, 8) Osiecznica - droga gminna w granicach działki nr 175 i wewnętrzna w gr. dz. nr 180 ul. Lipowa, 9) Osiecznica - w granicach działki nr 143 ul. Parkowa, 10) Teren Gm. Osiecznica - remont cząstkowy istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, Podstawowy zakres zamówienia określa przedmiar robót zawierający, w zależności od drogi, wykonanie: a) oczyszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, b) remont cząstkowy istniejącej nawierzchni emulsją i grysami, c) remont nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami, d) ścięcie poboczy, e) usunięcie korzeni drzew z istniejącej konstrukcji nawierzchni, f) remont cząstkowy istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną, wraz z uzupełnieniem podbudowy, Szczegółowy zakres określają specyfikacje techniczne wraz z przedmiarami robót. Należy zapoznać się z placem budowy i uzyskać niezbędne dane do sporządzenia oferty. Zamówienie obejmuje ponadto: a) oznakowanie na czas prowadzenia robót, b) w przypadku zamknięcia drogi umożliwienie objazdu wraz z oznakowaniem, c) ewentualną naprawę urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie robót, d) uporządkowanie terenu budowy, e) pomiar powykonawczy. UWAGA: Inwestor nie przewiduje odszkodowań za szkody wynikłe z prowadzenia robót, dlatego wykonawca winien minimalizować zakres szkód. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: a) ubezpieczenia budowy, b) koordynowania robót podwykonawców, c) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, d) przestrzegania przepisów bhp, e) ustalania i utrzymywania porządku, f) składowania materiałów w sposób nie stwarzający zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, g) zabezpieczenie wykopów, h) odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, i) dostarczenia zaświadczeń, atestów zastosowanych materiałów, j) wykonanie niezbędnych prób i badań wymaganych dla prawidłowej oceny jakości robót i potrzeb końcowego odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych) najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2007r. w formach określonych w pkt. 12.1. SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał łącznie następujące warunki: - posiadał pozytywne i udokumentowane referencjami doświadczenie w wykonaniu przynajmniej trzech remontów dróg obejmujących roboty: remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami, remont i/lub wykonanie nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami i remont cząstkowy nawierzchni mieszankami mineralno - bitumicznymi, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, - dysponował do wykonania przedmiotu zamówienia kierownikiem budowy legitymującym się doświadczeniem w wykonawstwie podobnych zadań do zamówienia, który należy do regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i ma opłacone składki co najmniej do 31 października 2007 roku. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium przetargowego b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu przynajmniej trzech remontów dróg obejmujących roboty: remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami, remont i/lub wykonanie nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami i remont cząstkowy nawierzchni mieszankami mineralno - bitumicznymi, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie h) zaświadczenie kierownika budowy o przynależności do regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i opłacaniu składek co najmniej do 31 października 2007 roku oraz decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Inne dokumenty: j) kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiecznica.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osiecznicy ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osiecznicy ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica pok. nr 18 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.