eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia oraz obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Poznań: Wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia oraz obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 138 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324088 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu, ul. Ratajczaka 10/12, 61-815 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566700, faks 061 8566788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia oraz obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony i dozoru mienia oraz obiektu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Ratajczaka 10/12 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa będzie wykonywana w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. we wszystkie dni (zarówno dni robocze jak i dni ustawowo wolne od pracy. Przez cały okres obowiązywania umowy (366 dni) Wykonawca zapewnia dwóch pracowników ochrony przez 24 godziny. Dodatkowo przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca w dni robocze (252 dni) zapewnia w godzinach od 7:00 do 15:00 dodatkowo jednego pracownika ochrony. Usługa obejmuje: - zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu, - nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu przed kradzieżą, włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami, - powiadamiania Zamawiającego i Policji o aktach wandalizmu, - obsługa bramek pirotechnicznych zainstalowanych w obiekcie; - wykonywanie czynności w zakresie informacji petentów; - obsługa centrali telefonicznej; - systematyczny obchód budynku przez pracownika ochrony, przy czym nie rzadziej niż co 4 godziny; - obsługa systemu monitoringu, - weryfikacja wskazań systemu sygnalizacji pożaru i podjęcie działań zgodnie z instrukcja bezpieczeństwa pożarowego obowiązującego w budynku; - zapobiegania aktom wandalizmu, - umożliwienie wstępu na teren obiektu wyznaczonych osobom, np. sprzątającym, wywożącym śmieci, itd. oraz osobom korzystającym z zaplecza konferencyjno - szkoleniowego - również w dni wolne od pracy - godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez odpowiedni sposób zachowania oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny - obsługiwanie, kontrolowanie i nadzorowanie ruchu osobowego i towarowego, - wykonywanie innych czynności z zakresu ochrony obiektów zleconych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Zamawiający zapewnia pracownikom ochrony pomieszczenie socjalne spełniające warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zapewnia pracownikom ochrony umundurowanie zgodne z art. 21. ust. 1. Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.2014.1099 ze zm.) powinny: a) posiadać oznaczenia różniące je w sposób widoczny od mundurów pozostających pod szczególną ochroną lub których wzory zostały wprowadzone na podstawie odrębnych przepisów, b) identyfikatory i odznaki pracowników ochrony zatrudnianych przez przedsiębiorcę powinny w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POŁYSK II Sp. z o.o. 61-495 Poznań ul. Czwartaków 25, ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221524,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 274567,68

  • Oferta z najniższą ceną: 264971,52 / Oferta z najwyższą ceną: 431239,68

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.