eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Kielce: Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy
Numer ogłoszenia: 1389 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy. 2. Przedmiot zamówienia będzie obejmował: 2.1 całodobowy monitoring (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a także w dni świąteczne i wolne od pracy) systemu alarmowego tj. m.in. : -monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego, które będzie polegało na przyjmowaniu sygnałów za pośrednictwem linii telefonicznej i/lub GSM i/lub nadajnika radiowego oraz podejmowaniu właściwych procedur odpowiadających danym sygnałom; w tym przekazywanie właściwych informacji właściwym osobom i/lub służbom wskazanym przez Zamawiającego., - odbieranie i rejestrowanie sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego, - reagowanie na przyjęte sygnały o: uzbrojeniu i rozbrojeniu, włamaniu, napadzie, sabotażu , usterce, - rejestrowanie wszystkich informacji przekazywanych odbiorcom wskazanym przez Zamawiającego, - udostępnianie na żądanie Zamawiającemu informacji o sygnałach w formie wydruku,. 2.2. uruchomienie grupy interwencyjnej do obiektu: W skład realizacji czynności wchodzi m.in.: - odbieranie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałych zdarzeniach, - wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu (po otrzymaniu stosownego sygnału od obsługi stacji monitorującej), - bezpośrednie działania grupy na terenie ochranianego obiektu, - przeciwdziałanie próbom kradzieży na terenie ochranianego obiektu, - ujmowanie sprawców przestępstw na chronionym obiekcie oraz przekazywanie ich policji, - działanie w kierunku zapewnienia przestrzegania porządku publicznego, - zabezpieczenie obiektu do czasu przyjazdu policji, właściciela, lub wskazanej przez niego osoby (w przypadku włamania), - zainstalowanie na własny koszt nadajnika radiowego na czas trwania niniejszej umowy. Nadajnik przez cały czas trwania niniejszej umowy pozostaje własnością Wykonawcy. - podejmowanie interwencji na chronionym obiekcie przez grupę interwencyjna po uzyskaniu sygnału z lokalnego systemu alarmowego : - w godzinach od 07.00 do 21.00 w czasie nie dłuższym niż 15 min., - w godzinach od 21.00 do 07.00 w czasie nie dłuższym niż 10 min. 2.3. kwartalne przeglądy i konserwacja systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu w obiekcie wymienionym w punkcie 1 w zakresie odpowiadającym charakterystyce systemu i rodzajowi urządzeń na w/w obiekcie: Zakres przeglądów i konserwacji powinien obejmować między innymi: - sprawdzanie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, - sprawdzanie poprawności działania czujek i urządzeń uruchamianych ręcznie, - sprawdzanie poprawności działania kamer, dzielników i rejestratorów obrazu, - sprawdzanie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, - sprawdzanie centrali i jej obsługi, - sprawdzanie poprawności działania urządzeń transmisji alarmu współpracujących z alarmowym centrum odbiorczym, - sprawdzanie poprawności działania każdego akustycznego i optyczno - akustycznego sygnalizatora alarmowego, - sprawdzanie czy system alarmowy jest w stanie całkowitej gotowości do pracy , zgodnie z wymogami instalacji obsługi technicznej i eksploatacji, - w przypadku konieczności wymiany części podlegających zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji urządzeń do monitoringu wymiana tych części przez Wykonawcę po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego i ustaleniu ceny tych części. oraz wszelkie inne prace konserwacyjne i czynności konieczne do zapewnienia pełnej sprawności systemu alarmowego. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: -warunkami Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami , - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.