eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa i wymiana dźwigu windowego wraz z remontem szybu do zadania pn. Modernizacja Oddziału Laryngologicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/29/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Łódź: Dostawa i wymiana dźwigu windowego wraz z remontem szybu do zadania pn. Modernizacja Oddziału Laryngologicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/29/2014
Numer ogłoszenia: 138985 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana dźwigu windowego wraz z remontem szybu do zadania pn. Modernizacja Oddziału Laryngologicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/29/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż istniejącego dźwigu i wymiana na nowy w budynku Jana wraz z osprzętem instalacyjnym, drzwiami przystankowymi i maszynownią windy z dostosowaniem technologii do istniejących parametrów szybu, otworów i przestrzeni instalacyjnej oraz opracowaniem dokumentacji technicznej, robotami towarzyszącymi związanymi z wymianą dźwigu oraz kosztami dopuszczenia do eksploatacji i rejestracji dźwigu dla Wojewódzkiego Samodzielnego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ul. Wólczańska 191/195. Lokalizacja: Dźwig 5 przystankowy z możliwością wejścia dwustronnego do kabiny na wyznaczonych kondygnacjach usytuowany jest w środkowej części pięciokondygnacyjnego budynku Jana przy ul. Wólczańskiej 191/195. Zakres prac obejmuje: dokonanie inwentaryzacji dźwigu i maszynowni oraz przygotowanie szczegółowego harmonogramu realizacji robót uzgodnionego z Zamawiającym, w formie pisemnej, opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej (wykonanie projektu wykonawczego) wraz z uzyskaniem przewidzianych prawem decyzji administracyjnych, demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego wraz z osprzętem - (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Odzyskane materiały z demontażu dźwigu pozostają własnością Zamawiającego. Elementy wskazane przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wywieźć z terenu robót i poddać utylizacji (na koszt Wykonawcy), wykonania robót budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do montażu nowego dźwigu przy udziale osób uprawionych, wykonania modernizacji instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla montowanego nowego dźwigu wraz z podłączeniem do rozdzielni elektrycznej przy udziale osób uprawionych, dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z nowym osprzętem, uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającej na eksploatację dźwigów (UDT), przekazania Zamawiającemu: dokumentacji powykonawczo rejestracyjnej, protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania wraz ze wszystkimi protokołami z dokonanych - przez osoby uprawnione - wszelkich pomiarów niezbędnych do użytkowania, Instrukcji eksploatacji i użytkowania dźwigu z określeniem między innymi cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji, uruchomienia, testowania i zaprogramowania dźwigu wg dyspozycji Zamawiającego oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń. Wymagania: Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza Wykonawca. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. Zamawiający wymaga, aby jakość urządzeń dźwigowych odpowiadała najwyższym aktualnym standardom technicznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane na terenie robót przez Wykonawcę urządzenia i inne wyposażenie należące do Wykonawcy. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu - Wykonawca będzie zobowiązany do: etapowania wykonania prac zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w 3.3.4.1 SIWZ, tak aby umożliwić normalne funkcjonowanie budynku, zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót montażowych w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników placówki, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. realizowania robót montażowych w sposób jak najmniej uciążliwy dla placówki, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i jego otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, opracowania i bieżącego aktualizowania z inspektorami nadzoru Zamawiającego, harmonogramu realizacji robót, o którym mowa powyżej w pkt 3.3.4.1. Wykonawca udzieli gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie prace objęte umową w tym: na całość wykonywanych robót instalacyjnych na okres min. 60 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego do eksploatacji. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania dostarczonych wyrobów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej - bezpłatnego świadczenia usług serwisowych obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu oraz przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z wymogami ich producentów i UDT w przypadku dźwigu. Podjęcie działań przez Wykonawcę zmierzających do usunięcia wad i usterek nastąpi w czasie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku awarii dźwigów odpowiednio podjęcie działań do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz reakcji na hasło człowiek w widzie nie dłużej niż 15 minut przez całą dobę we wszystkie dni roku. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. Minimalne parametry techniczne dźwigu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykonali w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania (zrealizowane w ramach odrębnych umów) polegające na dostawie wraz z montażem dźwigu osobowego lub osobowo - towarowego, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto - każda dostawa,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują co najmniej: jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno - pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1- urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 z późn. zm.). Uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.