eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › dostawa szybkorozpadowej kationowej emulsji asfaltowej K-1 65 w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Sępólno Krajeńskie: dostawa szybkorozpadowej kationowej emulsji asfaltowej K-1 65 w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2008r.
Numer ogłoszenia: 13897 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy - Powiat Sępoleński, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881202, fax 052 3881202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zarzad-drogowy.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: zarzad-drogowy.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szybkorozpadowej kationowej emulsji asfaltowej K-1 65 w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szybkorozpadowej kationowej emulsji asfaltowej K-1 65 w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.20.00 - Asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.20 - Asfalt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 PZP oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 PZP. 2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ), a także złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty. 3.Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT) niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. 4.W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowania wysokości stawki podatku VAT Wykonawca zwróci się na piśmie do Zamawiającego w celu ich wyjaśnienia, nie później jednak, niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że mimo ich uzupełnienia, konieczne będzie unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofer -oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 PZP (treść oświadczenia stanowi integralną część zał. nr1 do SIWZ), -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tożsamych lub pokrewnych z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, -pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikało z treści innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, -dokumenty odniesienia gwarantujące o właściwym sposobie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych wprowadzanych do obrotu (patrz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym - Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzad-drogowy.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Kraj..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 07:45, miejsce: siedziba Zarządu Drogowego, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Kraj., pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.