eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Konserwacja i serwis techniczny elektronicznych systemów bezpieczeństwa w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Wrocław: Konserwacja i serwis techniczny elektronicznych systemów bezpieczeństwa w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 138967 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56330 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, faks 071 3435439.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i serwis techniczny elektronicznych systemów bezpieczeństwa w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i serwis techniczny elektronicznych systemów bezpieczeństwa w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu przy ul. Hercena 9-11 i Podwale 64, zgodnie z opisem określonym w SIWZ. W ramach kwartalnej konserwacji i serwisu technicznego systemów wykonywane będą następujące czynności: - sprawdzenie funkcjonalne działania poszczególnych systemów; - sprawdzenie instalacji, mocowania wyposażenia i urządzeń poszczególnych systemów; - sprawdzenie poprawności działania czujek i urządzeń uruchamianych ręcznie; - zadymianie czujek dymu i kontrola poprawności ich pracy; - czyszczenie i regulacja elementów systemów. (obiektywów, czujek, monitorów i itp. ); - sprawdzenie stanu zasilania głównego i awaryjnego; - sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmowego; - sprawdzenie poprawności komunikacji magistral systemowych; - wykonywanie wszelkich innych czynności które wymagane są do poprawnej pracy systemów; - dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich dodatkowych prac/napraw na żądanie Zamawiającego (np. przeniesienie czujek, kamer, konfiguracji oprogramowania, dopisania kodów itp.) bez pobierania dodatkowych opłat (za wyjątkiem kosztów materiałów); - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia rejestru zdarzeń, konserwacji, obsługi awaryjnej i okresowego wyłączenia; - wszelkie prace powinny być wykonywane zgodnie z polskimi normami i obowiązującymi przepisami prawa. Zakres czynności serwisowych dla systemu oddymiania zainstalowanego w Izbie Celnej przy ul. Hercena 9 : - Sprawdzenie stanu i funkcjonalności centrali sterującej; - Sprawdzenie połączeń zasilania podstawowego i rezerwowego centrali sterującej ; - Sprawdzenie obwodu sterującego i zabezpieczenia wentylatora oddymiającego; - Sprawdzenie i ew. przeczyszczenie czujników automatycznych; - Kontrola ręcznego sterowania za pomocą przycisków oddymiania; - Kontrola automatycznego sterowania za pomocą czujek dymu. Terminy prac: - Konserwacja systemów wykonywana będzie w okresach kwartalnych; - Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości technicznej (w tym wykonywanie napraw) 24 godz. na dobę; - Serwis wykonawcy przystąpi do naprawy w ciągu 8 godzin od zgłoszenia zdarzenia; - Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia naprawy nie później niż w ciągu trzech dni od rozpoczęcia naprawy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MR SYSTEM, ul. Ułanów Krechowieckich 10, 04-692 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60495,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28782,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61992,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.