eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Zaprojektowanie oraz wykonanie placu zabaw na Górce św. Wawrzyńca w Orzeszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-01

Orzesze: Zaprojektowanie oraz wykonanie placu zabaw na Górce św. Wawrzyńca w Orzeszu
Numer ogłoszenia: 138964 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133967 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie oraz wykonanie placu zabaw na Górce św. Wawrzyńca w Orzeszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie placu zabaw na Górce Św. Wawrzyńca w Orzeszu. W ramach zadania przewiduje się zaprojektowanie, zgłoszenie robót do właściwego organu, dostarczenie zabawek, montaż placu zabaw wraz z nawierzchnią naturalną i urządzeniami zabawowymi dostosowanymi do różnych grup wiekowych oraz ogrodzeniem placu. Inwestycja zlokalizowana będzie w Orzeszu przy ul. św. Wawrzyńca działka nr 202/27 oraz 219/29 o łącznej powierzchni 7 002 m2, na planowaną inwestycję planuje się przeznaczyć część działek o powierzchni 600 m2 - 20x30m. a) Opracowanie wstępnych koncepcji proponowanych rozwiązań w terminie do 21 dni kalendarzowych od następnego dnia po zwarciu umowy ( 1 egzemplarz w formie papierowej + 1 egzemplarz w formie elektronicznej). Zamawiający ustosunkuje się do przekazanej koncepcji w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania. W przypadku uwag zamawiającego do złożonej dokumentacji Wykonawca naniesie zmiany w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania uwag i uzyska akceptację koncepcji od zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia koncepcji uwzględniającej zmiany. b) Przed złożeniem zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Mikołowie, Zamawiający wymaga złożenia do siedziby zamawiającego kompletnej dokumentacji (1 egzemplarz w formie papierowej). Zamawiający ustosunkuje się do przekazanej dokumentacji w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania. W przypadku uwag zamawiającego do złożonej dokumentacji Wykonawca naniesie zmiany w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania uwag i uzyska akceptację dokumentacji od zamawiającego przed złożeniem ww. wniosku. c) Zakres rzeczowy ostatecznie zaakceptowanej dokumentacji projektowej obejmuje: Dokumentacja ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej). Liczba egzemplarzy poszczególnych opracowań: projekt budowlany i projekt wykonawczy - 1 egz. W każdym egzemplarzu winny znajdować się oryginalne pieczątki i podpisy projektantów, rzeczoznawców ds. bhp i zabezpieczeń p. poż. związanych z projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno - użytkowy (zał. Nr 6 do SIWZ) 2. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe lub ekonomiczne podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje. 4) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ tj. projekcie umowy 5) Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo, który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 3. Warunki gwarancji - min. 3 lata gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane elementy placu zabaw licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa zgodnie z gwarancją producenta. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX S.C. G. Janik, M. Michoń, Stuska 5, 43-180 Orzeze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169740,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.