eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ramach realizacji projektów POPT.03.01.00-00-061/08 i POPT.02.02.00-00-349/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Bydgoszcz: Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ramach realizacji projektów POPT.03.01.00-00-061/08 i POPT.02.02.00-00-349/13
Numer ogłoszenia: 138943 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125085 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, ul. dr. K. Marcinkowskiego 7, 85-056 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3256161, faks 52 3229960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ramach realizacji projektów POPT.03.01.00-00-061/08 i POPT.02.02.00-00-349/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, w tym: papier kserograficzny biały A4 - ryz 158; komplet piśmienny zawierający długopis z wkładem w kolorze niebieskim i automatyczny ołówek - kpl. 23; długopisy z wkładem w kolorze niebieskim - szt. 15; wkłady w kolorze niebieskim do różnych długopisów - szt. 60; ołówki - szt. 54; płyty DVD, w opakowaniu 100 szt. - op. 1; tusz do stempli czerwony i czarny - szt. 5; spinacze owalne 28 mm metalowe, w opakowaniu 100 szt. - op. 20; grafity do ołówków w opakowaniu 12 szt. - op. 33; markery do opisywania płyt CD/DVD, kolor czarny - szt. 10; gumki - szt. 49; bloczki samoprzylepne 76 x 76 mm żółty, 100 kartek w bloczku - szt. 43; samoprzylepne zakładki indeksujące - op. 49; zakreślacze - szt. 20; skoroszyty twarde wpinane A4 - szt. 15; zakreślacze z zakładkami indeksującymi - szt. 20; temperówki na korbkę - szt. 2; kalkulatory nabiurkowe - szt. 9; akumulatorki niklowo-wodorowe AAA w opakowaniu 4 szt. - op. 1, zeszyty A5 w kratkę 32-kartkowe z marginesem - szt. 30; toner do urządzenia wielofunkcyjnego NASHUATEC MP C 4501 Aficio - czarny - szt. 3; toner do drukarki laserowej Xerox 3428DN - szt. 3; toner do urządzenia wielofunkcyjnego RICOH Rex Rotary 2510 - szt. 3; toner do drukarki laserowej HP LJ P4014dn - szt. 3; atrament do drukarki HP470 wbt czarny - szt. 4; atrament do drukarki HP470 wbt kolor - szt. 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POPT.03.01.00-00-061/08 Wsparcie funkcjonowania urzędów kontroli skarbowej i Departamentu Ochrony Interesów Finansowych Unii Europejskiej w Ministerstwie Finansów w latach 2007 - 2015 oraz POPT.02.02.00-00-349/13 Zakup usług telekomunikacyjnych/teleinforamtycznych oraz sprzętu i wyposażenia dla Instytucji Audytowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI - PIK Spółka z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7737,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5131,71

  • Oferta z najniższą ceną: 5131,71 / Oferta z najwyższą ceną: 9661,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.