eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa odzieży ochronnej i roboczej (część 1) oraz obuwia ochronnego i roboczego (część 2) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Białystok: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej (część 1) oraz obuwia ochronnego i roboczego (część 2) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 138937 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej (część 1) oraz obuwia ochronnego i roboczego (część 2) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę odzieży ochronnej i roboczej (część 1) oraz obuwia ochronnego i roboczego (część 2) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za zrealizowane poszczególne dostawy zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty ich odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru i po otrzymaniu faktury VAT, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, e) dołączą do oferty po jednym modelu z zamawianych artykułów (dotyczy części nr 1) z oznakowaniem w postaci nazwy i adresu Wykonawcy (do zwrotu po zakończeniu postępowa-nia - nie dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana), f) w przypadku przyznania zamówienia, Wykonawca będzie dostarczał zamawiane artykuły i materiały do magazynu Działu Zaopatrzenia Transportu i Aparatury przy ul. Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok na własny koszt, g) zaoferują towar o najwyższej jakości technicznej, odpowiednio opakowany i oznakowany, h) udzielą gwarancji producentów na poszczególne artykuły i materiały, i) każdą zamawianą (pisemnie, telefonicznie, faxem, drogą elektroniczną) partię towaru zreali-zują w terminie maksymalnie 14 dni, licząc od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę, j) zaoferują artykuły i materiały spełniające wymagane normy i dyrektywy UE oraz posiadające aktualne certyfikaty i atesty dopuszczające do obrotu (zgodnie z zapisami pkt 3, Część II SIWZ) i umożliwią Zamawiającemu wgląd do oryginałów tych dokumentów, lub dostarczą kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem - na każde pisemne wezwanie Zamawia-jącego. 1.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: a) złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; b) nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; c) nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą. 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej nie-zwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zesta-wiona w sposób trwale połączony. 8. Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem od-pisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udziele-nie zam. publ. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz. U. Nr 87 poz. 605): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 usta-wy Pzp - wg załącznika nr 4 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubie-gających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca); 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykony-wania określonej działalności lub czynności: a) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania kon-cesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wy-żej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wy-konawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - od-rębnie); 2). Dokumenty pozostałe: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wypełniony szczegółowy formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ); c) wykaz materiałów równoważnych (załącznik nr 3 do SIWZ) z dokładnym opisem i określeniem pozycji odpowiadającej, której dotyczą w załączniku nr 2, wraz z oświad-czeniem, że oferowane materiały równoważne spełniają parametry techniczne i stan-dardy materiałów wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Powyższe dokumenty (wykaz - załącznik nr 3 oraz oświadczenie - załącznik nr 9 do SIWZ) Wykonawca składa tylko w przypadku, gdy oferuje materiały równo-ważne do określonych w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ); d) oświadczenie, że oferowane materiały spełniają wymagane normy i dyrektywy UE oraz posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające do obrotu i że Wyko-nawca w razie konieczności zapewni wgląd do oryginałów tych dokumentów lub do-starczy ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem na każde pisemne wezwanie Zamawiającego- na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; e) oświadczenie odnośnie udzielonej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; f) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwy-konawcom, jeżeli są przewidywani załączyć - załącznik nr 5 do SIWZ, g) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewyko-nanie lub nienależyte wykonanie umowy; h) oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 8 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cy-wilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie usta-wowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 5. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważnio-ny przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważ-nienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1. lit. a), b) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1. 1. lit. a), b) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 6.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi po-stanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z ory-ginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnie-nie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Usta-nowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 7.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właści-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 7.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 7.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8. Przy składaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcę), który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, że Wykonawca taki obowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oznacza to, że: dłużnik - Wykonawca odpowiedzialny jest jak za własne zachowanie za działania lub zanie-chania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu dłużnika), jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.c.) - przy czym dłużnik - Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli; wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonaw-cy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówie-nia tj. roli jaką osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem Wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementy istotne za-mówienia wchodzą do umowy, zaś uchybienie im w przyszłości oznaczać będzie nie-wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części robót Podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody Zamawia-jącego na zawarcie umowy pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą będzie zawarcie umowy o przejęcie długu przyszłego pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dal-szym Podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy; Jeśli Wykonawca w ofercie w ogóle nie deklaruje uczestnictwa osób trzecich (podwykonaw-ców) przy realizacji zamówienia, oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się z zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Ocena techniczna - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja d/s Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku ul. Mickiewicza 2 C, 15-222 Białystok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku Lewe Skrzydło Pałacu Branickich, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby UMB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej na potrzeby UMB..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa obuwia ochronnego i roboczego na potrzeby UMB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obuwia ochronnego i roboczego na potrzeby UMB..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.