Słupsk: Kontrola okresowa morskich budowli hydrotechnicznych oraz mostu drogowego
Numer ogłoszenia: 138925 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola okresowa morskich budowli hydrotechnicznych oraz mostu drogowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych oraz mostu drogowego, w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo budowlane. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: 2.1. zadanie 1: obejmuje kontrolę okresową budowli hydrotechnicznych w Łebie, Rowach i Ustce; 2.2. zadanie 2: obejmuje kontrolę okresową budowli hydrotechnicznych w Darłowie oraz na przystaniach morskich w Jarosławcu, Dąbkach i Unieściu; 2.3. zadanie 3: obejmuje kontrolę okresową 5-cio/3-letnią budowli hydrotechnicznych w porcie morskim w Kołobrzegu; 2.4. zadanie 4: obejmuje kontrolę okresową 5-cio letnią mostu drogowego, dwuprzęsłowego, przez kanał łączący J. Bukowo z morzem.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. zadanie nr 1: 600 złotych (słownie: sześćset złotych), 2. zadanie nr 2: 600 złotych (słownie: sześćset złotych), 3. zadanie nr 3: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 4. zadanie nr 4: 200,00 złotych (słownie: dwieście złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla zadań nr 1-3 - minimum trzy usługi wykonania ekspertyz technicznych stanu morskich budowli hydrotechnicznych lub przeprowadzenia okresowych kontroli morskich budowli hydrotechnicznych zgodnie z zakresem określonym przepisami ustawy Prawo budowlane; b) dla zadania nr 4 - co najmniej dwie usługi wykonania dokumentacji oceny stanu technicznego obiektów mostowych, wiaduktów lub estakad zgodnie z zakresem określonym przepisami ustawy Prawo budowlane;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: a) dla zadań 1 - 3: zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechniczne, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278); b) dla zadania 4: zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej mostowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 poz. 1278); (Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin płatności podany w dniach - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1. terminu realizacji umowy - jeżeli w skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, tj. udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych, nierealne jest ukończenie realizacji przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 3°B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu). Wówczas termin realizacji ulegnie zmianie o ilość dni w których stwierdzono niekorzystne warunki atmosferyczne; 2. ceny - na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy; 3. wymagań dotyczących umów o podwykonawstwo; 4. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 8.3. SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 22 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 20 (I piętro, Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1: obejmuje kontrolę okresową budowli hydrotechnicznych w Łebie, Rowach i Ustce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1: obejmuje kontrolę okresową następujących budowli hydrotechnicznych w Łebie, Rowach i Ustce: a) kontrolę okresową 5-cio letnią morskiej budowli hydrotechnicznej w porcie morskim w Łebie przewidzianych do kontroli - zawarto w załączniku nr 7.1 do SIWZ; b) kontrolę okresową 5-cio letnią poszerzoną o ekspertyzą techniczną, morskiej budowli hydrotechnicznych w porcie morskim w Rowach, c) kontrolę okresową 5-cio letnią odcinka falochronu zachodniego (3 molo) o długości ~ 420 mb (budowa przerwana w 1939 r.), wybudowanego na morzu terytorialnym i km 234,83 pasa technicznego w granicach Obchodu Ochrony Wybrzeża w Ustce. Konstrukcja - nadbudowa żelbetowa wsparta na wewnętrznych palisadach drewnianych, na zewnątrz obudowana ścianką szczelną. Plan sytuacyjny ze wskazaną lokalizacją budowli przewidzianej do kontroli - zawarto w załączniku nr 7.3 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności podany w dniach - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2: obejmuje kontrolę okresową budowli hydrotechnicznych w Darłowie oraz na przystaniach morskich w Jarosławcu, Dąbkach i Unieściu:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kontrolę okresową 5-cio letnią morskiej budowli hydrotechnicznej w porcie morskim w Darłowie obejmująca nabrzeże Postojowe zadanie 2: obejmuje kontrolę okresową następujących budowli hydrotechnicznych w Darłowie oraz na przystaniach morskich w Jarosławcu, Dąbkach i Unieściu, b) kontrolę okresową 5-cio letnią, morskich budowli hydrotechnicznych na przystaniach morskich, c) kontrolę okresowa 5-cio letnią liniowego umocnienia brzegu morskiego, zlokalizowanego na pasie technicznym w granicach Obchodu Ochrony Wybrzeża w Darłowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności podany w dniach - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3: obejmuje kontrolę okresową 5-cio/3-letnią budowli hydrotechnicznych w porcie morskim w Kołobrzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 3: obejmuje kontrolę okresową 5-cio/3-letnią następujących budowli hydrotechnicznych w porcie morskim w Kołobrzegu: a) Falochron Wschodni i głowica, b) Falochron Zachodni i głowica, c) Nabrzeże Bosmańskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności podany w dniach - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4: obejmuje kontrolę okresową 5-cio letnią mostu drogowego, dwuprzęsłowego, przez kanał łączący J. Bukowo z morzem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 4: obejmuje kontrolę okresową 5-cio letnią mostu drogowego, dwuprzęsłowego, przez kanał łączący J. Bukowo z morzem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności podany w dniach - 3
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.