eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wleń › Remont drogi gminnej ul. Osiedle Południowe i Jana Kazimierza we Wleniu (dz. nr 285).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Wleń: Remont drogi gminnej ul. Osiedle Południowe i Jana Kazimierza we Wleniu (dz. nr 285).
Numer ogłoszenia: 138920 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 105911 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Wleń, pl. Bohaterów Nysy, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 075 7136438, fax 075 7137050.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. Osiedle Południowe i Jana Kazimierza we Wleniu (dz. nr 285)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: STAN ISTNIEJĄCY Odcinek drogi gminnej zaplanowany do przebudowy jest zlokalizowany na działce nr 285 w dwóch odcinkach. Odcinek AB stanowi ul. Osiedle Południowe, a odcinek CD ul. Jana Kazimierza, będących własnością gminy Wleń. Nawierzchnia jezdni jest gruntowa, z licznymi wybojami i koleinami. Na odcinku AB w km 0+114 jest stary załamany przepust, który wymaga wymiany na nowy. Na obydwu odcinkach brak jest jakiegokolwiek odwodnienia i wody opadowe niszczą drogę tworząc liczne wyrwy w nawierzchni i poboczu. Taki stan nawierzchni powoduje utrudnienia w ruchu pojazdów i stanowi zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga nadawała się do normalnej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać jej remont polegający na odtworzeniu odwodnienia, wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych drogi i ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej. 2. PARAMETRY PROJEKTOWANEJ DROGI - długość drogi : - 322,0 m w tym: - odcinek AB - 166,0 m - odcinek CD - 156,0 m - szerokość jezdni ( zmienna) - 3,0 -:-4,0 m w tym: - odcinek AB - 3,0 -:-4,0 m - odcinek CD - 3,0 m - powierzchnia jezdni - 1219,00 m2 - spadki podłużne - do 4,4 proc. - spadki poprzeczne - 2 -:- 3 proc. - rowy - 380,0 m - szerokość poboczy - 0,5 do 1,0 - spadek poprzeczny poboczy - 5 -:- 6 proc. - pochylenie skarp - 1:1 - nawierzchnia - bitumiczna - ruch - lekki 3. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE Na życzenie inwestora, ze względu na ograniczone środki finansowe remont odcinka drogi rolniczej zaprojektowano tak aby sytuacyjnie trasę drogi dopasować do istniejących szerokości pasa drogowego oraz wysokościowo do niwelety istniejącej drogi. Pozwoli to na uniknięcie wykupu gruntów i kosztownych robót ziemnych. 3.1 Konstrukcja jezdni Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych zaprojektowano następującą konstrukcję jezdni: - Warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia grubości 15 cm - Górna warstwa podbudowy z tłucznia grubości 8 cm - Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm 3.2 Odwodnienie W celu prawidłowego odwodnienia nawierzchni jezdni i przyległego terenu zaprojektowano spadki poprzeczne i podłużne drogi, wykonanie przepustu i rowu oraz sączki poprzeczne w drodze, tak aby odprowadzić wody poza korpus drogi . - Projektowane do wykonania lub odtworzenia rowy z wyprofilowaniem skarp i dopasowaniem niwelety dna do wlotów przepustów: - Odcinek AB: - w km 0+000 do 0+210 - rów L = 210 m - Odcinek CD: - w km 0+000 do 0+170 - rów L = 170 m - projektowane przepusty: - Odcinek AB: - w km 0+114, przepust pod drogą z rur PEHD fi 400 mm, L = 9,0 m - sączki poprzeczne z kruszywa ( tłuczeń , żwir ) : - Odcinek AB i CD: - układane średnio co 30 m. w celu odprowadzenia wody z konstrukcji drogi za korpus drogi. 4. OPIS ROBÓT Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać od zarządcy drogi zezwolenie na zajęcie pasa drogowego . Roboty wykonywać i oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót. W pierwszej kolejności należy wykonać projektowane przepusty i rowy. Wykonanie tych prac zapewni odwodnienie korpusu drogowego. Można wtedy przystąpić do korytowania drogi i wykonania warstw konstrukcyjnych. Przy wykonywaniu robót ziemnych należy uzgodnić z właścicielami sieci miejsca kolizji. Należy zwrócić szczególną uwagę na zawory wodociągowe, sieć telekomunikacyjną i energetyczną. W korycie drogi średnio co 30 m. wykonać sączki poprzeczne z tłucznia w celu odprowadzenie wód opadowych poza korpus drogi. Po zagęszczeniu walcami wyprofilowanego podłoża należy wykonać pełną konstrukcję drogi o warstwach: - Warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia grubości 15 cm - Górna warstwa podbudowy z tłucznia grubości 8 cm - Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej grubości 3 cm Wszystkie warstwy konstrukcyjne należy zgłosić do odbioru częściowego przez inspektora nadzoru. Pobocza należy uformować niesortem kamiennym ze spadkiem 5 -:- 6 proc. od jezdni i odpowiednio zagęścić zabezpieczając je przed rozjeżdżaniem. Rejon skrzyżowania należy oznakować zgodnie z projektem oznakowania. Całość prac wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonawstwa i odbioru robót budowlano montażowych specyfikacjami technicznymi oraz z przepisami branżowymi z uwzględnieniem przepisów BHP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 101257,03 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. 7 Dywizji 11, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 101257.03
  • Oferta z najniższą ceną: 101257.03 / oferta z najwyższą ceną: 118987.54
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.