eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perzów › Przebudowa drogi gminnej nr G866718 dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Domasłów na odcinku 1320 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Perzów: Przebudowa drogi gminnej nr G866718 dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Domasłów na odcinku 1320 mb.
Numer ogłoszenia: 138905 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów, 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, fax 0-62 78 61 509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://perzow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr G866718 dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Domasłów na odcinku 1320 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr G866718 dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Domasłów na odcinku 1320 mb. Zakres zamówienia obejmuje; roboty przygotowawacze pomiarowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni, roboty wykończeniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm., posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, wykonali w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o długości min. 1000 mb każda oraz załączą dokumenty referencje, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, udokumentują, że dysponują osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ,kierownik budowy, w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej - branża drogowa, oraz osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowy sieci kanalizacji sanitarnej i które przynależą do właściwej izby inżynierów budownictwa, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, udzielą zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 3 lat od daty odbioru końcowego, przedłożą ofertę zgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymogami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności ofert, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumnety: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych. kosztorys ofertowy zawierający wycenę wszystkich prac przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ i ujętych odpowiednio w ślepym kosztorysie będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. do wykazanych robót budowlanych należy załączyć dokumenty ,referencje, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych osób typowanych przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierowników budowy. Należy załączyć również aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: jeżeli osoby te nie są zatrudnione u wykonawcy należy dołączyć dodatkowo pisemne zobowiązanie typowanych osób na objęcie funkcji kierowników budowy. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ,na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, ust.2 ustawy ,na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy , wg. załącznika nr 8 do SIWZ. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ,art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie oświadczeń lub dokumentów. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie podlegało ocenie dokonywanej przy zastosowaniu kryterium ,spełnia, nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie VI SIWZ przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. Zamawiający wykluczy z postępowania o zamówienie publiczne podmioty, które podlegać będą wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Odrzuceniu podlega oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ust. 1 powołanej ustawy, jeżeli: jest niezgodna z ustawą, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SiWZ można odebrać osobiście w Urzędzie Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78 pokój nr 9 lub za pośrednictwem poczty w cenie 50,00 zł.Wpłata na konto SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Perzowie 63-642 Perzów 78 pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.