Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Dąbrowa Górnicza: Przewóz uczniów z rejonu Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkół Specjalnych nr 6 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Konopnickiej 36
Numer ogłoszenia: 138901 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 6 , ul. Marii Konopnickiej 36, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262 43 26, faks 0-32 262 43 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zssdg@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów z rejonu Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkół Specjalnych nr 6 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Konopnickiej 36.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 200 000,00 EUR zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów na trasie dom , szkoła ,dom z rejonu miasta Dąbrowy Górniczej do szkoły dwoma trasami. Trasa 1: Dąbrowa Górnicza, Zespół Szkół Specjalnych nr 6 ul. M. Konopnickiej 36,Wypaleniska ,ul. Konopnickiej 36 Trasa 2: Dąbrowa Górnicza, Zespół Szkół Specjalnych nr 6 ul. M. Konopnickiej 36,Pogoria,ul. Zachodnia ul. Konopnickiej 36 Przewóz uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i innych dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole.Opiekę nad uczniami w trakcie przewozu sprawują osoby upoważnione przez Dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych nr 6 w Dąbrowie Górniczej. Wykonawca zobowiązany jest zabrać nauczyciela, który ma pełnić opiekę nad uczniami podczas przewozu, spod szkoły przy ulicy Konopnickiej 36 i dowieźć go po odwozie uczniów pod w/w adres.Zamawiający nie będzie ponosił kosztów km dojazdowych.Koszt km dojazdowych należy uwzględnić w cenie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu, ilości kilometrów oraz liczby dzieci w czasie trwania umowy.Długość obu tras ustalono na ok. 200 km dziennie przez ok. 376 dni.Wykonawca zobowiązuje się dowozić uczniów dwoma pojazdami zapewniającymi przewóz co najmniej 18 uczniów i 1 opiekuna dwoma trasami z rejonu Dąbrowy Górniczej do siedziby Zespołu Szkół Specjalnych nr 6 w Dąbrowie Górniczej ul. Konopnickiej 36 w godzinach od 6,50 do 8,00 oraz odwozić ze szkoły po zakończonych zajęciach w godzinach od 15,20 do 16,30 do wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej.Terminy przyjazdu i odjazdu mogą ulec zmianie; uzależnione od rozkładu zajęć . W przypadku zaistnienia zmian w rozkładzie zajęć dyrektor szkoły telefonicznie uzgadnia je z przewoźnikiem dzień wcześniej. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia, w szczególności: -pojazdem samochodowym klimatyzowanym z ogrzewaniem zapewniającym przewóz co najmniej 18 uczniów i 1 opiekuna (zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu)W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu o równorzędnym standardzie i odpowiedniej liczbie miejsc nie później niż w ciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy.Przed przystąpieniem do realizacji usług Wykonawca ustali z Zamawiającym optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie miesięcznie, zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie z uwzględnieniem ilości kilometrów świadczonej w tym okresie usługi.Wynagrodzenie płatne będzie w okresach miesięcznych. Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego. W dniu zawarcia umowy ustalona zostanie maksymalna wartość nominalna zobowiązań finansowych wynikających z umowy na 2012 r. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego - zgodnie z wymogami ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r.,Nr 125,poz.874 z późn. zm.). Jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej 2 usługi o wartości łącznej nie mniejszej niż 100.000,00 brutto w zakresie przewozu dzieci, uczniów. W wykazie usług wykonanych bądź wykonywanych można uwzględnić :wyjazdy dzieci (uczniów) na kolonie śródroczne ,wycieczki szkolne, albo przewóz uczniów do i ze szkoły. Jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.co najmniej 2 ogrzewanymi busami lub autobusami zapewniającymi w każdym z nich siedzące miejsca dla 18 uczniów i 1 opiekuna Jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje: osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia i posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. minimum 2 osoby , które posiadają prawo jazdy kategorii D. Jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł. Jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania: 1)wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2)wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 3.Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. Wskazane jest, żeby zobowiązani e zawierało: 1)dane pozwalające na identyfikacje stron 2)zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa oświadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 3)cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia: a)zmiany długości trasy spowodowanej przyczynami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy (np. objazdy, większa liczba przystanków, zmiany miejsc zamieszkania uczniów, itp.) strony, aneksem do umowy, ustalają długość trasy i czasokres zmian w trybie art. 144 pzp. b)siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności zmiany stawki podatku VAT: a)w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy; b)w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zssdg@poczta.onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych nr 6
ul. Konopnickiej 36
41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych nr 6 ul. Konopnickiej 36 41-300 Dąbrowa Górnicza pokój 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zakup usł. rekreacyjnych świadcz. przez parki wodne dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz młodszych zam. na terenie Dąbrowy Górniczej, w okr. wakacji 2024 r. w ramach Dąbrowskiej Akcji Lato w Mieście
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
- Dostawa sprzętu medycznego
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Susz z miejsca zamieszkania do szkół i placówek szkolno wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.