eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanycha) stacji roboczych, UPS, dysków serwerowych (część I zamówienia), b) monitorów (część II zamówienia), c) drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera (część III zamówienia), d) notebooków (część IV zamówienia)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) stacji roboczych, UPS, dysków serwerowych (część I zamówienia), b) monitorów (część II zamówienia), c) drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera (część III zamówienia), d) notebooków (część IV zamówienia)
Numer ogłoszenia: 13889 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 685 10 65, faks +48 22 685 11 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) stacji roboczych, UPS, dysków serwerowych (część I zamówienia), b) monitorów (część II zamówienia), c) drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera (część III zamówienia), d) notebooków (część IV zamówienia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) stacji roboczych, UPS, dysków serwerowych (część I zamówienia), b) monitorów (część II zamówienia), c) drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera (część III zamówienia), d) notebooków (część IV zamówienia).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w zakresie części I, II, III i IV zamówienia, które będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na rozszerzeniu dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.72.80-5, 30.23.31.32-5, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.21.30-4, 38.52.00.00-6, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych stacji roboczych oraz UPS i/lub dysków serwerowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), w zakresie części I zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych monitorów, o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), w zakresie części II zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i/lub skanera, o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w zakresie części III zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych notebooków, o wartości brutto nie mniejszej niż 45 000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych), w zakresie części IV zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od Wykonawców warunków, według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze i notebooki produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 (lub równoważny). 2. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze i notebooki produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 (lub równoważny). 3. Deklaracja zgodności CE na oferowane stacje robocze, UPS, dyski serwerowe, monitory, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skaner i notebooki. 4. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze spełniają kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (według wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1. Dokument z grudnia 2006), jak również zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. 5. Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze są zgodne z normą Energy Star 5.0. Katalog internetowy http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. 6. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla stacji roboczych. Katalog internetowy http://www.epeat.net. 7. Dokument poświadczający, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO-9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 26 dB. 8. Dokument poświadczający, że oferowane notebooki spełniają kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta notebooka. 9. Certyfikat EnergyStar 5.0 - notebook musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu- energystar.org. 10. Certyfikat EPEAT na poziomie minimum Silver dla notebooka. Katalog internetowy http://www.epeat.net.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian umowy: a) Zmiana terminu wykonania umowy, gdy dochowanie terminu wskazanego w umowie, okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. Okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres działania siły wyższej powodujących brak możliwości realizacji umowy, b) Zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług (VAT), c) Zmiany zakresu podwykonawstwa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Dział Przetargów i Zaopatrzenia, pok. 2 i 3 w godz. 8:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 2 kpl. stacji roboczych nr I, 12 kpl. stacji roboczych nr II, 1 szt. UPS, 3 szt. dysków serwerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 2 kpl. stacji roboczych nr I, 12 kpl. stacji roboczych nr II, 1 szt. UPS, 3 szt. dysków serwerowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.72.80-5, 30.23.31.32-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 12 szt. monitorów nr I, 9 szt. monitorów nr II, 2 szt. monitorów nr III, 1 szt. monitora nr IV, 1 szt. monitora nr V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 12 szt. monitorów nr I, 9 szt. monitorów nr II, 2 szt. monitorów nr III, 1 szt. monitora nr IV, 1 szt. monitora nr V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 1 szt. drukarki nr I, 1 szt. drukarki nr II, 1 szt. drukarki nr III, 5 szt. drukarek nr IV, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego nr I, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych nr II, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych nr III, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego nr IV, 1 szt. skanera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 1 szt. drukarki nr I, 1 szt. drukarki nr II, 1 szt. drukarki nr III, 5 szt. drukarek nr IV, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego nr I, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych nr II, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych nr III, 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego nr IV, 1 szt. skanera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.21.30-4, 38.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 2 szt. notebooków nr I, 2 szt. notebooków nr II, 12 szt. notebooków nr III, 1 szt. notebooka nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych 2 szt. notebooków nr I, 2 szt. notebooków nr II, 12 szt. notebooków nr III, 1 szt. notebooka nr IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.