Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Puławy: Budowa chodnika wraz z przepustem melioracyjnym przy ul. Włostowickiej
w Puławach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole
Lubelskie - Józefów - Annopol
Numer ogłoszenia: 138893 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, fax 081 8863163.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdw
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wraz z przepustem melioracyjnym przy ul. Włostowickiej w Puławach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika wraz z przepustem melioracyjnym przy ul. Włostowickiej w Puławach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol na odcinku od km 0+960 do km 0+998,6 strona lewa dł. 0,0386 km. 1) Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - podbudowy chodników i zjazdów - nawierzchnie chodników i zjazdów z kostki brukowej - wykonanie ścieków z elementów betonowych - budowa przepustu ramowego z barierkami ochronnymi na rowie melioracyjnym - plantowanie poboczy i skarp z humusowaniem i wysiewem mieszanki traw Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej. 2) Zamówienie należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D-01.01.01, D-01.03.04, D-02.01.01, D-02.03.01,D-03.01.01, D-04.05.01, D-05.03.23, D-07.06.02, D-08.03.01, D-08.05.00, D-09.01.01, D-09.01.02, 3) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz w RDW w Puławach - harmonogramu rzeczowego i finansowego robót, programu zapewnienia jakości PZJ oraz planu (BIOZ)zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994r (Prawo budowlane) wraz z późniejszymi zmianami. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz.U. nr 25 z 1995r poz. 133) Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 5) Wymagany okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. 6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wielkość lub zakres zamówienia: 64 143,00 zł netto
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2) Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1. Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2. Wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. remont, przebudowa, rozbudowa drogi publicznej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dysponowanie (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniżej : 1. Koparka pojemności łyżki 0,25 m3 1 szt. 2. Ładowarka 1 szt. 3. Samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 t 2 szt. 4. Dźwig samochodowy o udźwigu 8 t 1 szt. 5. Zagęszczarki płytowe wibracyjne 1 szt. 6. Samochód skrzyniowy 2 szt. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór - Załącznik C). 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ( wzór - załącznik D) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór załącznik - E), zawierający, w szczególności informacje o osobie przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączoną kserokopią jego uprawnień budowlanych branży drogowej oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczoną przez odpowiedni organ samorządu zawodowego . 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz potencjału technicznego (wzór - załącznik F).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok 11 - opłata: 32,00 zł waluta PLN, za zaliczeniem pocztowym lub pocztą elektroniczną po wczesniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A; 24-100 Puławy pok. nr 12 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03/09/2007 o godz. 10:30 w pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - inż. Zdzisław Minda ( 081 886 31 63) 2) W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 081 886 31 63)
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup urządzeń peryferyjnych dla Starostwa Powiatowego w Puławach
- USŁUGA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z NAJMEM URZĄDZEŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Przedmiotem zamówienia ZM 29/230/2024 jest zakup wraz z dostawą materiałów do terapii podciśnieniowej z podziałem na 3 zadania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Sukcesywne dostawy pasz dla bydła w RZD Grabów w podziale na 11 części zamówienia
- "Rozbiórka budynku stodoły (nr inw. 108/34), obory (nr inw. 108/38) i pozostałych elementów będących pozostałościami po osadzie w Młynkach wraz z uporządkowaniem terenu"
- Zakup i dostawa specjalistycznego samochodu wysokiego zgniotu do zbierania odpadów komunalnych z zabudową jednokomorową
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Budowa dwóch odcinków drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 5540 m.
- Remont dachów hal produkcyjnych - etap 1
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Szudziałowo
- "Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez zainstalowanie paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Biskupice"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.