eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzgów › Wykonanie projektu Domu Kultury w Rzgowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-24

Rzgów: Wykonanie projektu Domu Kultury w Rzgowie.
Numer ogłoszenia: 138882 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90640 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzgów, Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 42 2141109, faks 42 2141207.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu Domu Kultury w Rzgowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. ETAP 1 - opracowanie 2 wariantów koncepcji wraz z wizualizacją Domu Kultury, z zagospodarowaniem terenów przylegających, różniące się zarówno ilością kondygnacji, jak i elewacją, zaprezentowane w powiązaniu z budynkiem hali sportowej. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia ewentualnych uwag do wybranej przez Zamawiającego koncepcji. B. ETAP 2 - opracowanie projektu domu kultury a) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego b) Przygotowanie karty informacyjnej, niezbędnej do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (karta musi zostać przygotowana w takim terminie, by było możliwe uzyskanie decyzji środowiskowej przed uzyskaniem pozwolenia na budowę) c) Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych i zapewnień dostawy energii elektrycznej, wody i gazu d) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych e) Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich branżach (m.in. budowlanej, drogowej, instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych, instalacji wod-kan. zewnętrznych, instalacji wod-kan i co wewnętrznych, instalacji gazowej, wentylacji i klimatyzacji, instalacji ppoż. i alarmowej) f) Wykonanie projektów akustyki wnętrz, ochrony dźwiękowej sali widowiskowej i sali chóru i orkiestry, systemu elektroakustycznego i systemu inspicjenta dla sali, technologii sceny oraz oświetlenia scenicznego g) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia h) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż i) Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich dla potrzeb przetargowych i zbiorczych zestawień kosztów inwestycji j) Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym wraz ze wszystkimi załącznikami k) projekt i zestawienie wyposażenia wnętrz 3. Szczegółowy zakres opracowania: a) Koncepcja - 2 egz. b) Projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programowych) łącznie z projektem zagospodarowania terenu - 5 egz. c) Projekt wykonawczy wraz z przyłączami w każdej branży, projekty architektury wnętrz pomieszczeń ogólnodostępnych oraz sali widowiskowej, ukształtowania terenu, dróg i parkingu, oświetlenia zewnętrznego i małej architektury - 4 egz. d) Dokumentacja geotechniczna określająca warunki gruntowo-wodne - 4 egz. e) Projekt akustyki wnętrz - 4 egz. f) Projekt ochrony dźwiękowej sali widowiskowej i sali chóru i orkiestry- 4 egz. g) Projekt systemu elektroakustycznego i systemu inspicjenta dla sali - 4 egz. i) Projekt technologii sceny - 4 egz. j) Projekt oświetlenia scenicznego - 4 egz. k) projekt i zestawienie wyposażenia wnętrz - 4 egz. l)Kosztorys inwestorski - 1 egz. ł) Przedmiary robót - 1 egz. m) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- 2 egz. n) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 1 egz. o) instrukcja p.poż. wraz z rozmieszczeniem oznakowania i sprzętu p.poż.- 1 egz. p) dokumentacja geotechniczna wraz z badaniami - 1 egz. r) Wersja elektroniczna: projekty, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, plan BIOZ, kosztorys w formacie xls, pdf i wersji edytowalnej; przedmiar w formacie xls, pdf i wersji edytowalnej - po 1 szt. 4. Wymogi zamawiającego w zakresie opracowania dokumentacji: a) Na etapie opracowania projektu - wymagane są robocze konsultacje z zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych, standardów wykończenia. Zamawiający wymaga, aby w początkowej fazie projektowania wykonawca uczestniczył w konsultacjach roboczych co najmniej raz w tygodniu w siedzibie zamawiającego. Istotne rozwiązania projektowe, których potrzeba wprowadzenia pojawi się pomiędzy konsultacjami roboczymi wykonawca może wprowadzić jedynie w przypadku przedstawienia rozwiązania zamawiającemu. Rozwiązania projektowe strony mogą poza konsultacjami roboczymi uzgadniać drogą faksową lub e-mail. b) Uzyskanie wszystkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opinii i zatwierdzeń. c) Uzgodnienie dokumentacji przez rzeczoznawców: bhp, ppoż., san-hig. d) Uzupełnienie i dostosowanie dokumentacji wg zaleceń jednostek uzgadniających. e) Uzyskanie pozwolenia na budowę. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzupełnienie i dostosowanie dokumentacji wg zaleceń Urzędu Zatwierdzającego w terminie ustalonym przez Zamawiającego. f) W projekcie należy przedstawić rozwiązania zabezpieczenia obszaru prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich. g) Uzyskanie ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów. h) Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. i) Dokumentacja powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. j) Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej. k) W zakresie dokumentacji wykonawczej należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót oraz obliczenia i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania. l) Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych - art. 29 i 30, w szczególności przy podaniu nazw, znaków towarowych czy patentów powinno być podane, że są to jedynie rozwiązania przykładowe, a projektant dopuszcza rozwiązania równoważne, które będą spełniały wskazane, mierzalne parametry równoważności określone przez projektanta. Opis przedmiotu zamówienia nie może utrudniać uczciwej konkurencji. m) Dokumentacja podlegała będzie ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. n) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom za wyjątkiem opracowań architektonicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: RPO woj. łódzkiego na lata 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane EKOBUD s.c. Ewa i Remigiusz Owczarek, Dmosin Drugi 89B, 95-061 Dmosin, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.