eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Urządzenie i doposażenie placów zabaw na terenach gminnych - Park Miejski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Chrzanów: Urządzenie i doposażenie placów zabaw na terenach gminnych - Park Miejski
Numer ogłoszenia: 138882 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa , al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie i doposażenie placów zabaw na terenach gminnych - Park Miejski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie i doposażenie placów zabaw na terenach gminnych - Park Miejski. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu placu zabaw dla dzieci polegające na wykonaniu bezpiecznej nawierzchni wraz z podbudową w strefie bezpieczeństwa, zgodnie z normą PN-EN 1177 oraz dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych. Zastosowane urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi normy PN - EN 1176 (wszystkie arkusze). Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie podbudowy pod bezpieczną nawierzchnię: - 10 cm - warstwa odsączająca z pospółki 5 cm - warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego 0-5 mm stabilizowanego mechanicznie wg PN-84/S-96023 20 cm - podbudowa z kruszywa kamiennego 31,5/63 mm stabilizowanego mechanicznie wg PN-84/S-96023 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z obrzeżami: - 104 m2 - nawierzchni bezpiecznej bezspoinowej, dwuwarstwowej o grubości 50 mm w kolorze niebieskim - 166 m2 - nawierzchni bezpiecznej bezspoinowej , dwuwarstwowej o grubości 100 mm w kolorze czerwonym układanej na powierzchni płaskiej na miejscu wbudowania, jako bezspoinowa w formie dwu warstw ( warstwa wierzchnia i warstwa wiążąca). Warstwa wierzchnia układana z granulatu EPDM zespolonego klejem poliuretanowym na bazie żywicy poliuretanowej, warstwa spodnia układana z wiórów gumowych zespolonych klejem poliuretanowym na bazie żywicy poliuretanowej. Na powierzchniach pochylonych układana z płyt grubości 105 mm, krawędziami na styk. 3) dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych 4) 36 miesięczna gwarancja na urządzenia zabawowe i bezpieczną nawierzchnię 5) bezpłatne roczne przeglądy gwarancyjne w okresie trwania udzielonej przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji, związane z wystawianiem świadectw kontroli technicznej urządzeń, dopuszczających w/w plac do dalszej eksploatacji pod kątem bawiących się dzieci 6) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 2.1) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia takimi jak: Kierownik Robót, który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2.2) Posiada doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu placu zabaw o wartości co najmniej 300.000,00 zł. w tym nawierzchni bezpiecznej o powierzchni minimum 200 m2 oraz montażu urządzeń zabawowych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 3.1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100 000,00 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4 będzie dokonywana przez Zamawiającego wg. formularza spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt 6.2.2.1), potwierdzające posiadanie uprawnień oraz aktualną przynależność do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego (dla osób wymienionych w pkt.6.2.2.1). Do wykazu należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 3a). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie oceniany będzie ich łączy potencjał kadrowy 6) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) dla potwierdzenia spełnienia warunku podanego w pkt.6. 2.2.2). 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez jednego z nich. 8) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania prac. 9) Katalog oferowanych urządzeń (opis, charakterystyka). Stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 7.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 11) Dokumenty, o których mowa w pkt 10 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 12) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 11 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok. nr 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok. nr 1 (Dziennik Podawczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.