eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Szadek: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro
Numer ogłoszenia: 138866 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja Regionalnego Turnieju Sołectw- tradycyjna i współczesna marka. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 pakietów: a) Pakiet 1- zamówienie na publikację ogłoszeń prasowych; b) Pakiet 2- usługa reportażu fotograficznego; c) Pakiet 3- dostawa wraz z montażem toalet ekologicznych; d) Pakiet 4- dostawa domków drewnianych; e) Pakiet 5- montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju; f) Pakiet 6- usługa zespołu muzyczno-folkowego; g) Pakiet 7- usługa przeprowadzenia zabawy tanecznej; h) Pakiet 8- usługa ochrony imprezy masowej;;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 92.31.22.00-3, 51.82.00.00-0, 31.70.00.00-3, 92.30.00.00-4, 92.30.00.00-4, 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Szadek ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ogłoszenie w prasie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie na publikacje ogłoszeń prasowych o powierzchni minimum 120 mm x 130 mm w gazecie o zasięgu regionalnym (województwo łódzkie) na stronie redakcyjnej lub ogłoszeniowej w ilości 8 sztuk w rozbiciu na miesiące (podział przedstawiony poniżej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa reportażu fotograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie profesjonalnej dokumentacji całego wydarzenia Regionalny Turniej Sołectw - tradycyjna i współczesna marka organizowanego w dniu 02.09.2012 r. na terenie rekreacyjnym Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek, w ilości minimum 200 zdjęć w formacie JPG. Parametry zdjęć: rozmiar pojedynczego pliku ze zdjęciem: minimum 3MB, rozdzielczość 300 DPI oraz 72 DPI (te same wykonane zdjęcia muszą być przekazane Zamawiającemu w 2 rozdzielczościach). Zdjęcia należy przekazać w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się przenieść nieodpłatnie na rzecz Zamawiającego prawa autorskie do przedmiotowej dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzne będzie wykonywana w godzinach 11.30 - 18.30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wraz z montażem toalet ekologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajęcie kompletu - 4 sztuk toalet ekologicznych przenośnych wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Toalety muszą być do dyspozycji w godzinach 8:30 - 24:00 w dniu imprezy tj. 02.09.2012 r.; dane techniczne: funkcjonalna kabina toaletowa ze zbiornikiem bezodpływowym o pojemności minimum 200 l bez podłączenia do kanalizacji, z uchwytem na papier toaletowy, wieszakiem na odzież, zamykana na zamek, umożliwiająca wykorzystanie oświetlenia zewnętrznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.82.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa domków drewnianych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa wynajmu 30 domków drewnianych (handlowych) wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Terminy wynajmu: od godz. 20:00 (dnia 01.09.2012 r.) do godz. 18:00 (dnia 02.09.2012 r.) Warunki techniczne dla domków: - podstawa: minimum 200 cm x 300 cm; - dach: minimum 250 cm x 400 cm; - otwarte ze wszystkich stron; - z min 3 ladami ekspozycyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy w plenerze w 2012 r. dnia 02.09. od godz. 8:00 do godz. 24:00 PARAMETRY: Kolumna szeroko pasmowa systemu liniowego - 4 szt. Po 2 na stronę. (podwieszone lub stawiane - do ustalenia po oględzinach miejsca imprezy). Kolumna szeroko pasmowa - 6 szt. Po 3 na stronę (bliskie pole - dogłośnienie). Kolumna nisko tonowa- 4 szt. Po 2 na stronę. Wzmacniacze mocy. Mikser frontowy- 32 kanały. Zarządzanie systemem. Korektory graficzne - 3 szt. Monitory estradowe - 6 szt. Możliwe zrealizowanie 6 torów monitorowych. Odtwarzacze CD i MD. Kompresory 6 szt. 12 kanałów. Urządzenia pogłosowe - 2 szt. Systemy bezprzewodowe Shure SM 58 - 2 szt. Mikrofony przewodowe Shure Beta 58 - 4 szt., Shure SM 58 - 2 szt., Shure SM 57 - 6 szt., mikrofony pojemnościowe Behringer C2 - 5 szt., komplet mikrofonów perkusyjnych AKG, Shure, Di-box aktywny stereo - 5 szt. Przewody wieloparowe 30 m. - 2 szt. Statywy mikrofonowe. Dwóch realizatorów dźwięku. Łączna moc nagłośnienia frontowego: 6000 W/na stronę, razem: 12.000 W. Łączna moc systemu monitorowego: 1500 W. Wymagane przyłącze energetyczne trójfazowe 3 x 63 A (L1, L2, L3 - fazy, N - przewód roboczy, PE - przewód ochronny w odległości do 30 m od sceny. Oświetlenie estradowe z osobnym zasilaniem. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługa zespołu muzyczno-folkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na występie zespołu muzyczno - folkowego, który wykonuje tradycyjną muzykę folkową, na imprezie plenerowej w dniu 02.09.2012 r. podczas Regionalnego Turnieju Sołectw tradycyjna i współczesna marka. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Występ w godz. od 17:30 do 19:00 Minimalny skład zespołu: 5 osób, dwóch gitarzystów basowych, klawiszowiec, perkusista, wokalista, 4 BIS-y. Organizator zapewnia następujące nagłośnienie: Kolumna szeroko pasmowa systemu liniowego - 4 szt. Po 2 na stronę. (podwieszone lub stawiane - do ustalenia po oględzinach miejsca imprezy). Kolumna szeroko pasmowa - 6 szt. Po 3 na stronę (bliskie pole - dogłośnienie). Kolumna nisko tonowa- 4 szt. Po 2 na stronę. Wzmacniacze mocy. Mikser frontowy- 32 kanały. Zarządzanie systemem. Korektory graficzne - 3 szt. Monitory estradowe - 6 szt. Możliwe zrealizowanie 6 torów monitorowych. Odtwarzacze CD i MD. Kompresory 6 szt. 12 kanałów. Urządzenia pogłosowe - 2 szt. Systemy bezprzewodowe Shure SM 58 - 2 szt. Mikrofony przewodowe Shure Beta 58 - 4 szt., Shure SM 58 - 2 szt., Shure SM 57 - 6 szt., mikrofony pojemnościowe Behringer C2 - 5 szt., komplet mikrofonów perkusyjnych AKG, Shure, Di-box aktywny stereo - 5 szt. Przewody wieloparowe 30 m. - 2 szt. Statywy mikrofonowe. Dwóch realizatorów dźwięku. Łączna moc nagłośnienia frontowego: 6000 W/na stronę, razem: 12.000 W. Łączna moc systemu monitorowego: 1500 W..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: usługa przeprowadzenia zabawy tanecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zabawy tanecznej przy muzyce z lat 80, 90 w dniu 02.09.2012 roku w godz.20:00 do 24:00. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Minimalny skład zespołu: wokalista, klawiszowiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: usługa ochrony imprezy masowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony imprezy masowej w plenerze organizowanej przez Gminę i Miasto Szadek w 2012 roku dnia 02 września na terenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku. Ochrona obejmuje czas realizacji imprezy zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r.(Dz. U. nr 62, poz. 504 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. nr 52, poz. 308). Termin realizacji: od godz. 18:00 (02.09.2012 r.) do godz. 02:00 (03.09.2012r.). Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionej imprezy plenerowej; ochrona przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia Zamawiającego zgromadzonego w celu zorganizowania imprezy plenerowej, a w przypadku zaistnienia szkody podjecie niezwłocznej interwencji w celu ograniczenia jej rozmiarów; zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie organizowanej imprezy plenerowej. w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia osób lub mienia Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zapewnić ochronę przez swoją grupę interwencyjną; w sytuacjach koniecznych wezwanie Policji, medycznych służb ratunkowych lub Straży Pożarnej, ujawnianie faktów dewastacji mienia Zamawiającego; powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie organizowanej imprezy plenerowej i zabezpieczanie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. Zamawiający wymaga zapewnienia 10 ochroniarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.