To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Kutno: Dostawa papieru do urządzeń biurowych formatu A4 i A3 w ryzach 500 arkuszy dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno
Numer ogłoszenia: 138866 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104646 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do urządzeń biurowych formatu A4 i A3 w ryzach 500 arkuszy dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa papieru do urządzeń biurowych formatu A4 i A3 w ryzach 500 arkuszy dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Papier do urządzeń biurowych formatu A4 i A3 w ryzach 500 arkuszy dla potrzeb Urzędu Miasta Kutno o parametrach nie gorszych niż:
- gramatura 80g/m2;
- białość CIE minimum 161;
- nieprzezroczystość nie mniej niż 94%;
- gładkość minimum 180 cm3 / min.;
- nadany Certyfikat Kontroli Pochodzenia Produktu FSC
2.2. Szacunkowa ilość zamawianego papieru w okresie trwania umowy:
- papier formatu A4 - 2300 ryz;
- papier formatu A3 - 130 ryz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER PREMIUM Salata Sawczak i S-ka spółka jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26137,60
Oferta z najniższą ceną: 26137,60 / Oferta z najwyższą ceną: 28592,2
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Dostawa materiałów poligraficznych
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.