eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-24

Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 138858 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48791 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej boiska zgodnie z aktualnymi przepisami i aktualnym poziomem wiedzy technicznej, w tym: a) sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, b) opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej (dokumentacja budowlana i wykonawcza może stanowić jedno opracowanie), c) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, d) wykonanie informacji dotyczącej BIOZ, e) przedmiar robót + kosztorys szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów, 2. opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę studni głębinowej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami, 3. wykonanie robót budowlanych wraz z infrastrukturą towarzyszącą: a) przygotowanie terenu budowy, b) roboty rozbiórkowe: demontaż opon okalających bieżnię od strony zachodniej i północnej, zebranie darni i rozbiórka obrzeży istniejącego boiska, rozbiórka skoczni w dal, demontaż bramek, c) wykonanie automatycznego systemu nawadniania ze studnią głębinową i pompą tłoczną (wydajność pompy dobrana odpowiednio do parametrów pracy zraszaczy), d) wykonanie boiska do piłki nożnej - nawierzchnia trawiasta, e) wykonanie bieżni okólnej czterotorowej - nawierzchnia syntetyczna (poliuretan), f) wykonanie skoczni w dal. - nawierzchnia syntetyczna (poliuretan), g) odwodnienie bieżni/skoczni i znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie górki saneczkowej, h) utwardzenie terenu z kostki brukowej gr. 6cm na podbudowie betonowej + montaż trybun dwurzędowych (ok. 20,00mb - 70miejsc); uzupełnienie ogrodzenia z płyt betonowych (od strony zachodniej), i) montaż elementów małej architektury oraz wyposażenia dodatkowego, j) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie konserwacji, użytkowania z przekazaniem pisemnych instrukcji użytkowania i ochrony obiektu, k) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, l) przywrócenie terenu zniszczonego podczas prowadzenia robót budowlanych - terenów zielonych oraz innych nawierzchni - do stanu pierwotnego. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 10 do SIWZ, 2. dokumenty formalno-prawne - załącznik nr 11 do SIWZ. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. 2. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację geologiczno-inżynierską w celu rozpoznania warunków gruntowo-wodnych, 3. W trakcie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi koncepcję boiska celem uzyskania akceptacji Zamawiającego, 4. Koszty utrzymania obiektu w tym koszty energii elektrycznej oraz zaopatrzenia w wodę po stronie wykonawcy, 5. Wykonawca we własnym zakresie wygrodzi oraz zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia, 6. Na dzień odbioru końcowego wymagane jest oświadczenie o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej powykonawczej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moris-Sport Sp. z o.o., ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 672470,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 649575,30

  • Oferta z najniższą ceną: 649575,30 / Oferta z najwyższą ceną: 829327,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.