To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Wrocław: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę produktów
spożywczych i artykułów jednorazowego użytku dla zapewnienia
przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w
Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli
poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia
nauczycieli w Powiecie Wrocławskim
Numer ogłoszenia: 138826 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118032 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 722 20 02, faks 71 722 20 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa / jednostka publicznego systemu oświaty.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę produktów spożywczych i artykułów jednorazowego użytku dla zapewnienia przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowa dostawa obejmuje: artykuły spożywcze, obejmujące m.in. kawę rozpuszczalną i kawę mieloną, herbatę czarną, cukier, mleko zagęszczone do kawy, ciastka kruche, markizy, wafelki, itp, naturalną wodę mineralną (gazowaną i niegazowaną), soki owocowe (dwa rodzaje) oraz artykuły jednorazowego użytku: kubki do zimnych napoi, serwetki papierowe wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu dostawy w którym określono charakterystykę (jeżeli dotyczy) towaru, objętego przedmiotową dostawą, wyspecyfikowano rodzaj i planowane do zakupu ilości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.83.10.00 - Cukier 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III. Podziałanie3.5..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRATKA-TRAVEL SP. Z O.O., Ul. Kolista 26/33,, 54-152 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60061,50
Oferta z najniższą ceną: 60061,50 / Oferta z najwyższą ceną: 108467,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez DSDiK we Wrocławiu.
- TP 38/24 DOSTAWA TESTÓW DO BADAŃ UKŁADU KRZEPNIĘCIA wraz z dzierżawą analizatórów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- "Dostawa napojów, soków oraz wody mineralnej do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2024
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-220/24
- Sukcesywne dostawy dodatków do produkcji gastronomicznej i opakowań do kontaktu z żywnością.
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.