eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. wraz z zapewnieniem opiekunów dla dzieci na całej trasie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-01

Biskupiec: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. wraz z zapewnieniem opiekunów dla dzieci na całej trasie.
Numer ogłoszenia: 138822 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124373 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. wraz z zapewnieniem opiekunów dla dzieci na całej trasie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. wraz z zapewnieniem w autobusie opiekuna dla dzieci na całej trasie. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy odrębne części. Część I składa się z dwóch zadań, część II składa się z trzech zadań, część III z jednego zadania. Oferta winna być składana na całą część (bez wyodrębniania zadań). Zamówienie obejmuje zakup biletów ulgowych miesięcznych uczeń bm - ulga ustawowa 49 %.w zakresie poszczególnych części na dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Biskupiec wraz z zapewnieniem opiekuna dla dzieci na całej trasie w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. przy udziale autobusów: w pełni sprawnych technicznie, posiadających aktualne badania techniczne, spełniających wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, w tym posiadających ważne dowody rejestracyjne z aktualnym wpisem o sprawności. Kierowcy, którzy będą wykonywać zamówienia muszą posiadać stosowne uprawnienia do przewozu osób. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: Usługa przewozu odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz z harmonogramami przewozów; W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki, egzaminu gimnazjalnego lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów w terminie, co najmniej 3 dni przed planowanymi zmianami; Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto biletu miesięcznego ulgowego; Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób; Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach; Zamawiający najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi ( w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów z poszczególnych placówek; Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do upoważnionego przedstawiciela placówki oświatowej bilety miesięczne zgodnie z wykazem uczniów, którym te bilety wystawił; Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo przez upoważnionego przedstawiciela placówki oświatowej, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów; Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca. Zakupiony a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury/rachunku za dany miesiąc. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu; W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane; Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych; Zamawiający dopuszcza możliwość zmian dotyczących autobusów i osób wykonujących zamówienie na określonych warunkach. W przypadku ww. zmian Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia wykaz pojazdów oraz osób wraz z wszystkimi dokumentami określonymi w Rozdziale XV. Zamawiający zastrzega, iż ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, które są uzależnione od rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach i nieprzewidzianych zdarzeń na drogach; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej; Wykonawca zapewni opiekę w czasie dowozu dzieci do szkół. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub usługęspełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dowóz cz. 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojtex Przewozy Pasażerskie, Łukasz Kozoń, ul. Kolejowa 6a/1, 11-230 Bisztynek, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49526,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38372,40

  • Oferta z najniższą ceną: 38372,40 / Oferta z najwyższą ceną: 67716,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dowóz część 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKS Mrągowo Sp. z o.o., ul. Giżycka 7, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10461422,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89449,92

  • Oferta z najniższą ceną: 88536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148512,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dowóz 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Osobowy Stepaniuk Marcin Stepaniuk, ul. Warszawska 5b/11, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29516,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40392,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.