Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Mogilany: Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany
Numer ogłoszenia: 13881 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany wraz z towarzyszącymi urządzeniami i obiektami, a w szczególności: 1) Kontrola pracy hydroforni w Libertowie (wyposażonej w monitoring GSM) i w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Mogilany, minimum 3 razy w tygodniu. 2) Kontrola pracy przepompowni w Bukowie i Skawinie przy ul. Dębca, minimum 3 razy w tygodniu. 4) Kontrola napełnienia zbiornika wody w Mogilanach (Kopce) - utrzymanie optymalnego poziomu wody w zbiorniku zgodnie z założeniami technicznymi oraz przepisami przeciwpożarowymi ze szczególnym zwróceniem uwagi na przelew. 5) Odpowietrzanie rurociągów po awariach, przerwach w dostawie wody i robotach sieciowych. 6) Płukanie sieci przez hydranty. 7) Obsługa studni redukcyjnych (regulacja, czyszczenie filtrów). 8) Czyszczenie sitek wodomierzy i uszczelnianie półśrubunków (wymiana szczelek) - maks. 20 sztuk w okresie trwania umowy. 8) Natychmiastowe zamykanie sieci na odcinkach na których wystąpiła awaria w celu nie dopuszczenia do nadmiernej straty wody. 9) Dbanie o teren przy zbiorniku w Mogilanach, przepompowni w Bukowie, przepompowni w Skawinie i hydroforni w Libertowie, przede wszystkim koszenie traw co najmniej trzy razy w ciągu roku. Terminy wykaszania traw należy uzgadniać z Urzędem Gminy Mogilany. 10) Informowanie odbiorców o przyczynach wstrzymania dostawy wody. W przypadku planowanych przerw w dostawie wody, należy co najmniej na 7 dni przed wyłączeniem wody powiadomić odbiorców. 11) Dokonywanie zamknięć przyłączy wodociągowych u odbiorców wody zalegających z zapłatą należności za zużytą wodę. 12) Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować sposób świadczenia usługi, aby był możliwy kontakt z Urzędem Gminy Mogilany oraz z odbiorcami wody przez 24 godz./dobę. 13) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wody na własny koszt (przy pomocy beczkowozów w przypadku zawinionego braku dostawy wody z gminnej sieci wodociągowej. 14) Wymiana wodomierzy w ilości 50 sztuk miesięcznie według wykazu Zamawiającego (wodomierze dostarcza Zamawiający) 15) Naprawa awarii gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przyłączy, likwidacja nielegalnych przyłączy i przyłączy u odbiorców zalegających z zapłatą należności za zużytą wodę i odprowadzane ścieki - za odrębną odpłatnością wg nośników cenotwórczych i kosztorysu powykonawczego. 16) Czas reakcji na zgłaszane awarie będzie wynosił do 30 minut od chwili jej zgłoszenia. 17) Czas naprawy awarii od momentu uzyskania informacji o jej wystąpieniu - maks. 6 godzin (w szczególnych sytuacjach, za zgoda zamawiającego, może być wydłużony). Naprawy należy prowadzić również w porze nocnej oraz w dni świąteczne (bez dodatkowych opłat). 18) Zamawiający ustala maksymalną: a) ilość roboczogodzin -1600, b) ilość maszynogodzin pracy koparki - 280. 19) Wartość materiałów należy przyjąć w wysokości 50% sumy kosztów robocizny i kosztów pracy koparki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości roboczogodzin, maszynogodzin oraz materiału i uzależnia ją od ilości faktycznie usuniętych awarii oraz przedłożonych kosztorysów powykonawczych. Uwaga! Usługi wymienione w punktach od 1 do14 objęte są kwotą ryczałtową i nie mogą być przedmiotem dodatkowych należności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 1.0
- 2 - Wartość brutto za obsługę sieci wodociągowej za 11 m-cy - 0.6
- 3 - Wartość roboczogodzin brutto - 0.25
- 4 - Wartość maszynogodzin pracy koparki brutto - 0.15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany 32-031 Mogilany, Rynek 2 pok 9A II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Mogilany 32-031 Mogilany, Rynek 2 pok 5A parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- Konserwacja obrazów i ram w Centrali NBP w Warszawie
- KONSERWACJA 7 SZTUK KARTONÓW (PROJEKTÓW)Z KOLEKCJI TURKOWSKIEGO MISTERIUM JÓZEFA MEHOFFERA WRAZ Z WYKONANIEM DOKUMENTACJI KONSERWATORSKIEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.