To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-13
Opalenica: Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. Przedszkole Otwiera Każdemu Lepsze Jutro
Numer ogłoszenia: 13880 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265721 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opalenicy, ul. 3 Maja 1, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 061 4477416 lub 750, faks 061 4477416 lub 750.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. Przedszkole Otwiera Każdemu Lepsze Jutro.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli oraz sprzętu multimedialnego, część nr 1 zamówienia - dostawa pomocy dydaktycznych i mebli, część nr 2 zamówienia - dostawa sprzętu multimedialnego /zestawy nagłośnieniowe, projektory wraz z elektrycznymi ekranami, laptopy/.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.21.30.00 - Komputery osobiste 38.65.21.00 - Projektory 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie finansowany z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa pomocy dydaktycznych i mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78205,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82357,97
Oferta z najniższą ceną: 82357,97 / Oferta z najwyższą ceną: 294917,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa sprzętu multimedialnego /zestawy nagłośnieniowe, projektory wraz z elektrycznymi ekranami, laptopy/
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTIMEDIA 24, Moczulski Jarosław, ul. Kazimierza Wlk. 2m15, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24723,00
Oferta z najniższą ceną: 24723,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62730,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.